Gastblogger

Gastblogger

Werkt voor: MarketingTribune

Functie: Gastauteur

Biografie Een gastblogger dat kan iedereen zijn. Nou ja, bijna iedereen. Je moet wat te vertellen hebben en dat ook bondig kunnen opschrijven. Een mening over je vakgebied of over het laatste nieuws, een trend of hype. Een enthousiast stuk over iets waar je toevallig tegenaan liep. Of kritische noten over iets wat je totaal niet bevalt.

Zin om een keer je mening te ventileren? Mail de redactie: redactie@marketingtribune.nl

Recente artikelen van Gastblogger

QR Code: De Cadel Evans van de tech

18sep 201709:33
  • Media
  • 8381 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Communicatie

weblog Natuurlijk ben ik hier niet uniek in, maar ik hou heel erg van de underdog. En dan niet de-underdog-die-toch-wint, nee de underdog. Ik werd fan van Lance Armstrong in de hoogtijdagen van Alberto Contador. Toen Lance niet meer won dus. En nu, in de jaren van Froome, ben ik fan van Contador.

CMWorld: 'Alles is veranderd en niets is anders'

14sep 201709:52
  • Content
  • 7347 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Content

weblog Afgelopen week bezocht ik Content Marketing World in Cleveland, Ohio. Het grootste contentmarketing event ter wereld met 4.500 deelnemers uit meer dan vijftig landen. Met een fantastische groep Nederlandse en Belgische marketeers en een journalist van MarketingTribune namen we deel aan de door CMFF georganiseerde workshop. In deze blog deel ik mijn belangrijkste learnings.

CMWorld 2017: interessante optelsom van door passie gedreven professionals en Amerikaanse showbizz

11sep 201712:01
  • Content
  • 6821 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • CongresContent

weblog Terwijl we voor het Hilton in downtown Cleveland uit de taxi stappen en de eerste stappen in Content Marketing World zetten, raast er een formatie straaljagers van de luchtmacht over ons heen. Zo laag dat je de hitte van hun straalmotoren bijna kunt voelen. Een Airshow. Op Labour Day. Tof. Is ook een vorm van contentmarketing zou je kunnen zeggen. The show is on!

Dynamische banners zijn verrijking binnen je marketingmix

8sep 201711:10
  • Online
  • 14995 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • E-commerce

weblog In de afgelopen jaren zijn er steeds meer mogelijkheden gekomen om op een effectieve wijze dynamische banners in te zetten. De technieken op zowel creatie als bij publishers is sterk verbeterd waardoor het onderscheid tussen dynamische banners en reguliere banners bijna niet meer te zien is. Bol.com pakt hier volgens Senior Online Marketeer Innovatie zijn voordeel mee en gebruikt deze techniek binnen de always on campagnes van het merk. De e-commerce gigant werkt hiervoor samen met Men in Green.

Een pakketdienst die ervoor zorgt dat de merkbeleving tot een nulpunt daalt

7sep 201711:33
  • Food-en-retail
  • 11319 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Customer Journey

weblog Er wordt meer en meer online besteld en ook via dit distributiekanaal is het belangrijk om de merkbeleving waar te maken. Door alle contacten tijdens de klantreis - zoals dat zo mooi heet - vanuit het merk in te vullen. De bezorging is een belangrijk onderdeel van deze klantreis, want dan krijg je uiteindelijk het merk in handen.

Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?

5sep 201711:26
  • Media
  • 7588 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieVerdienmodellen

weblog Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen. Top. Om 04:00 begon de uitzending. Lekker de wekker zetten om midden in de nacht een bokswedstrijd te kijken! Samen met mijn zoon. Dat was nog eens lang geleden zeg.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing