Romano Groenewoud

Romano Groenewoud

Werkt bij: SEOGeek.nl

Functie: Zoekmachine Optimalisatie Specialist

Biografie Romano Groenewoud leeft, eet, drinkt, slaapt en ademt zoekmachine optimalisatie. Daarnaast trekt hij als digitale nomade Zuidoost-Azië door om conferenties bij te wonen, te netwerken en kosten te drukken. Door deze twee passies te combineren kan Romano met SEO Geek de meest cutting edge zoekmachine optimalisatie campagne aanbieden die ondernemers helpt meer klanten te behalen via Google voor de scherpst mogelijke prijs. 

Volg Romano op Twitter voor nieuws en ontwikkelingen over SEO, internet ondernemen en locatie onafhankelijk werken: @SEOGeekNL

Recente artikelen van Romano Groenewoud

Begrijp je bezoekers beter door eye-tracking

14jul 201610:50
  • Online
  • 9405 x gelezen
  • Link
  • Romano Groenewoud
  • Innovatie

weblog Je hebt je seo huiswerk inmiddels gedaan. Je website zit goed in elkaar, je hebt nagedacht over je keywords, je schrijft elke week een blog en je snapt hoe je de belangrijkste gegevens uit Google Analytics kunt aflezen. Wat is de volgende stap? Hoe weet je wat er nog te verbeteren valt? Om je websitebezoekers en gebruikers van zoekmachines nog beter te begrijpen, kun je je verdiepen in eye-tracking.

Marketeers en seo-schrijvers moeten zich verzoenen

20nov 201509:00
  • Online
  • 8950 x gelezen
  • Link
  • Romano Groenewoud
  • Zoekmachine

weblog Technieken om content naar een goede ranking te loodsen zijn de specialiteit van de internetmarketeer. Maar voor de schrijvers van die content, die vaak minder thuis zijn in het marketingwereldje, lijkt het soms of seo een vijand is van goed geschreven artikels. Seo-specialisten kennen dan wel de keywords en opmaakregels die helpen om goed te scoren in zoekmachines, in 2015 worden seo-artikelen allang niet meer voor bots geschreven. Hoe verzoen je dus goed geschreven teksten met seo-regels? Hoe creëer je teksten die niet enkel zoekmachines maar ook lezers raken?

Seotools en big data inzetten voor betere zoekmachine marketing performance

11sep 201511:25
  • Online
  • 12051 x gelezen
  • Link
  • Romano Groenewoud
  • Big dataStrategieZoekmachine

weblog Big data is voor veel ondernemers nog een soort ongrijpbaar concept, een buzzword dat ‘iets met cijfers en statistiek’ te maken heeft. Niet gehinderd door enige kennis van zaken wil men big data desondanks maar wat graag in de onderneming toepassen. Iedereen doet het tegenwoordig, toch? Zoals bij zoveel zaken echter het geval is, geldt ook bij het gebruik van big data dat een goede voorbereiding het halve werk is. Aan de slag gaan zonder gedegen kennis van het onderwerp leidt in het beste geval tot resultaten die beneden verwachting zijn. Dus wat is big data nu eigenlijk?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing