Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Vredestein lanceert grootste online campagne

9okt 201511:25
  • Online
  • 18230 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesOnline advertising

nieuws Om in de stemming te komen voor het Amsterdam Dance Event lanceerde autobandenmerk Vredestein op donderdag 8 oktober de nieuwe muziektrack 'United We Are - Vredestein remix', gecreëerd door dj Hardwell en de Spaanse coureur Carmen Jorda. Bureau J. Walter Thompson Amsterdam is verantwoordelijk voor de creatie.

Vodafone-winkels lanceert iPhone 6s op de Wadden

9okt 201511:21
  • Online
  • 16551 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Vodafone-klanten ontvingen vannacht op de Waddeneilanden als eerste de nieuwe iPhone 6s per nachtkoerier. De 38-jarige Martijn Schrama uit Den Burg op Texel was de eerste klant op de Wadden. Daarnaast opende Vodafone midden in de nacht dit jaar winkels in alle windstreken. De winkels in Rotterdam, Nijmegen, Maastricht en Leeuwarden gingen om 00:01 open. Er was bij de winkels veel animo voor de nieuwe smartphone en er stonden rijen met enthousiaste fans.

UMCG ziekenhuis met meeste twitterende medewerkers

8okt 201512:16
  • Online
  • 10533 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Van alle Nederlandse ziekenhuizen heeft Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) de meeste medewerkers die actief zijn op Twitter. Ook in het Arnhemse Rijnstate en het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam zijn veel medewerkers actief op Twitter, zo blijkt uit onderzoek van Buzzcapture.

KLM helpt Juanita

8okt 201509:27
  • Online
  • 8697 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws KLM stelt zijn social media-kanalen ter beschikking voor een FlightFunding-experiment: Juanita uit Schijndel krijgt vandaag 24 uur de kans om met behulp van KLM’s social media vrienden een vlucht naar haar familie in Canada te laten ‘flightfunden’. KLM zegt met dit experiment de kracht van zijn sociale netwerk te willen testen.

Simyo zet zijn kaarten op 3 modellen

7okt 201508:45
  • Online
  • 8361 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenVerkoopVerdienmodellen

nieuws We merken dat onze klanten behoefte hebben aan duidelijk, goed en eerlijk advies. Door het ontwikkelen van een curated telefoonshop en het aanbieden van maar 3 telefoons hoopt Simyo op te vallen tussen de talloze telefoonshops die een heel breed aanbod hebben, zo stelt het Sim-Only telefoonmerk van KPN.

Indeed lanceert nieuwe merkcampagne: elke baan is belangrijk

5okt 201510:57
  • Online
  • 8831 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Vacaturesite Indeed lanceert een nieuwe, wereldwijde merkcampagne in acht landen. Hierin wil het bedrijf tonen hoe het elke dag miljoenen werkzoekenden en werkgevers bij elkaar brengt. Indeed breidt zijn merkcampagne uit naar aanleiding van goede resultaten in 2014.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing