Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Teske de Schepper start real life documentaire

28sep 201516:15
  • Online
  • 13413 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • NieuwkomersStrategieVideo

nieuws De Nederlandse YouTube-ster Teske (Teske de Schepper) start met haar eigen real life documentaire ‘Teske&Co’. De eerste aflevering, die afgelopen vrijdag online in première ging, is inmiddels meer dan 60.000 keer bekeken. De serie duikt in de wereld van de 20-jarige Teske en haar ‘groei in de muziekwereld’. Eind vorig jaar had ze een hitje met het nummer ‘Rewritten’. De internetberoemdheid, die dit seizoen te zien is in Expeditie Robinson, is met ruim 225.000 abonnees op haar YouTube kanaal en 170.000 volgers op Instagram momenteel de bekendste vrouwelijke YouTube-ster van Nederland.

Libresse lanceert Instagram-campagne

28sep 201511:06
  • Online
  • 12477 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesSocial Media

nieuws Wereldwijd hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen wil stimuleren om fearless (angstvrij) in het leven te staan. Het Play Fearless-spel vindt plaats op het Instagram-kanaal @LibresseNL, waar vriendinnen elkaar in speelkaarten kunnen taggen om uitdagende opdrachten uit te voeren of bekentenissen te doen. De campagne wordt omarmd door diverse social media-bekendheden, zoals Teske de Schepper, Veronica van Hoogdalem en DisforDazzle. Zij dagen om de week hun volgers uit met truths en dares of delen videocontent waarin zij gekke opdrachten moeten uitvoeren.

Toch advertenties op iOS-adblocker

25sep 201511:53
  • Online
  • 19253 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AdvertisingVerkoopProducten en diensten

nieuws De bestverkochte adblocker voor iOS, Crystal, gaat adverteerders de mogelijkheid bieden om tegen betaling toch hun advertenties aan gebruikers te tonen. Crystal staat al sinds de release van iOS 9 bovenaan de lijst met populairste iOS-apps. iOS 9 maakt het mogelijk om een adblocker te installeren. Door Crystal zien gebruikers geen advertenties meer in de Safari-browser.

Twinkle 100: Koploper Ahold loopt uit

24sep 201514:15
  • Online
  • 11946 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Ahold wordt als koning van de online retail gevolgd door RFS Holland Holding (van onder meer Wehkamp en Fonq), Zalando en Coolblue. In de travelbranche gaan KLM en TUI (vroeger Arke) op kop. Dat blijkt uit de achtste editie van de Twinkle 100. Deze werd vandaag in DeFabrique in Utrecht uitgereikt aan de retailers en reisorganisaties die hierin zijn opgenomen. Dit jaar gaat het om een extra dikke editie met 200 online retailers en 30 online reisorganisaties.

ROC's bouwen verbeterde digitale studiekeuzeadviseurs

23sep 201515:11
  • Online
  • 12732 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteDigitaal

nieuws Het ROC van Amsterdam (ROCvA) en het ROC van Flevoland (ROCvF), de grootste aanbieders van MBO-opleidingen in Amsterdam en Flevoland, hebben, gekozen voor Kentico als Content Management Systeem (CMS) en online marketing platform voor hun nieuwe websites. De nieuwe sites van ROCvA en ROCvF moeten de ultieme digitale studiekeuzeadviseurs worden en contentpersonalisatie en één-op-één marketing spelen daarbij een grote rol.

Mobiele telefonie en e-mail het meest populair op de werkvloer

22sep 201511:48
  • Online
  • 10606 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenTrends

nieuws Uit onderzoek van onderzoeksbureau Peil.nl in opdracht van Universal Communications-specialist StartReady en Plantronics, wereldwijde marktleider in audiocommunicatie, blijken mensen op de werkvloer voornamelijk te communiceren via mobiele telefonie of met e-mail. Deze twee vormen voor 65 procent van de respondenten de meest gebruikte zakelijke communicatiemiddelen. De aloude vaste telefoonlijn lijkt definitief de strijd te hebben verloren, door de roep van de werknemer om rijkere en flexibelere communicatie zoals internetbellen en chat.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing