Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

WhatsApp groeit met een miljoen gebruikers

27okt 201410:07
  • Online
  • 11565 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Apps

nieuws In september 2014 hadden meer dan 8,73 miljoen Nederlanders WhatsApp geïnstalleerd op hun smartphone. Dit is een miljoen meer in vergelijking met 2013. Het aantal downloads van Facebook Messenger is in dezelfde tijd meer dan verdubbeld, aldus Telecompaper.com.

Markt online geplaatste klussen groeit fors

24okt 201411:00
  • Online
  • 24313 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnderzoekWebsiteE-commerce

nieuws Naar schatting wordt er in 2014 voor bijna 700 miljoen euro aan opdrachten via internet vergeven. Zo blijkt uit het kwartaalbericht van ING. De markt voor online services is momenteel flink in beweging. Nu het online aanschaffen van producten een gemeengoed is geworden, volgt vanzelfsprekend de dienstenmarkt. Maurice van Sante, senior econoom van ING, volgt de bouwmarkt al jaren op de voet. ‘In 2012 deden we voor het eerst onderzoek naar deze markt. Destijds ging 5 procent van de renovatie en onderhoud online, nu is dat al 8 procent van de totale markt. Wij verwachten dat dit aandeel de komende jaren verder zal toenemen.’

Alert Online organiseert gratis security bootcamp

24okt 201409:10
  • Online
  • 18562 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebcarePrivacy

nieuws Maandag 27 oktober aanstaande begint de jaarlijkse campagne van Alert Online om de awareness over online gevaren te vergroten onder consumenten en ondernemingen. G DATA organiseert als partner van Alert Online binnen het kader van de campagne op 4 november aanstaande een speciale security bootcamp, gericht op zzp’ers en ondernemers.

Tips online vindbaarheid van OpenCompanies

24okt 201408:50
  • Online
  • 19820 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ContentSocial mediaZoekmachine

nieuws OpenCompanies heeft een nieuwe infographic gemaak over het vergroten van de online vindbaarheid van ZZP'er en MKB'er. Vierennegentig procent van de Nederlanders heeft toegang tot internet, oftewel 15.864.709 mensen. Wie een persoon Googled en niets vindt, krijgt toch altijd een beetje een unheimlich gevoel.

Een tool voor volledige communicatiebranche

23okt 201416:00
  • Online
  • 17504 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CommunicatiePRInteractie

nieuws PRDESQ is een tool voor communicatie- en pr-professionals om online en offline media samen te brengen. De software combineert monitoring, sociaal netwerken, publiceren en rapporteren. Hierdoor kunnen meerdere collega’s tegelijk aan diverse projecten werken. Deze tool is ook het antwoord op de groeiende vraag naar geïntegreerde public relations-oplossingen in combinatie met social media.

Expand Online lanceert eCommerce Productfeed Optimizer

23okt 201409:34
  • Online
  • 18101 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerceZoekmachine

nieuws Google Shopping is een onderdeel van de zoekmachine waarbij op basis van een zoekopdracht relevante productafbeeldingen worden getoond met daarbij de bijbehorende prijs en webshop. De zichtbaarheid van de producten in Google Shopping is afhankelijk van de productfeed in de webshop. Dit is een bestand waarin producten van een webshop verzameld zijn. De EPO-tool die online marketingbureau Expand Online heeft ontwikkeld, moet het mogelijk maken productfeeds te optimaliseren en te verrijken om zo het rendement van Shopping-campagnes te verbeteren.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing