Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Great communicator KLM ook via LinkedIn bereikbaar

16jul 201417:31
  • Online
  • 18653 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social MediaOnline

nieuws KLM loopt telkens op de troepen voor op het gebied van social media. Na onder andere Facebook en Twitter is nu ook LinkedIn toegevoegd aan het communicatiepalet. De luchtvaartmaatschappij beschikt over ruim 10 miljoen fans en volgers. What’sApp lijkt het volgende communicatiebord te zijn waarop de KLM wil gaan schaken.

Repeat kiest voor Brand Reclame

16jul 201411:17
  • Online
  • 16024 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaStrategie

nieuws Het Gronings grafische reclamebureau Brand Reclame van Bennie Bus (25) verzorgt sinds deze week alle uitingen via social media voor het wereldwijde kledingmerk Repeat Cashmere. De kledinglijn is onder meer bekend door haar boegbeeld topmodel Doutzen Kroes. Na enkele losse opdrachten is Brand nu, in eerste instantie voor een periode van zes maanden, verantwoordelijk voor de nieuwe website en de uitingen via social media.

Beveiligingsgedrag houdt op bij virusscanner

15jul 201414:44
  • Online
  • 14447 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Website

nieuws Bijna negentig procent van de Nederlandse huishoudens beschermt de laptop en pc tegen virussen en mallware. Echter zet een aanzienlijk deel van hen ‘de achterdeur’ van de computer open met onveilig internetgedrag. Zo opent ruim een derde soms mails van een afzender die ze niet kennen en geeft 29 procent wel eens persoonlijke gegevens of wachtwoorden aan een onbekende of een bedrijf. 35 procent van de Nederlanders klikt wel eens op een link in een mail van een onduidelijke afzender. Bovendien sluit dertig procent van de torrentgebruikers hun downloadprogramma niet altijd af na gebruik. Dat blijkt uit representatief onderzoek uitgevoerd door Ruigrok NetPanel in opdracht van Ziggo.

Met Siteswitcher steeds een andere startpagina

15jul 201414:27
  • Online
  • 12997 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Website

nieuws Internetondernemer Lars Baartmans introduceerde onlangs met drie bevriende ondernemers www.siteswitcher.com. Deze startpagina biedt de Google-zoekfunctie, maar met een wisselende achtergrond van wisselende websites, regionale evenementen en aanbiedingen.

NU.nl en Kieskeurig.nl beschikbaar voor programmatic buying

15jul 201412:09
  • Online
  • 11952 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws Na Startpagina.nl, Viva.nl en NUsport.nl stelt Sanoma ook NU.nl en Kieskeurig.nl transparant beschikbaar voor programmatic buying via ADAPT. Sanoma is vorig jaar gestart met het aanbieden van specifieke titels via programmatic buying zoals Startpagina.nl en Viva.nl. Daar komen nu ook de bereikstitels NU.nl en Kieskeurig.nl bij.

[boekrecensie] Het social media modellenboek

15jul 201410:16
  • Online
  • 13718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Social media hebben de afgelopen jaren korte metten gemaakt met Kotlers model van de vier P's. Er zijn talloze alternatieve modellen ontwikkeld, die de macht in meer of mindere mate bij de consument leggen. Dit heldere en toegankelijke boek is bestemd voor de marketeers en communicatiedeskundigen die aanvaard hebben dat social media niet meer weggaan en willen weten hoe ze in deze nieuwe sociale markt succes kunnen hebben.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing