Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Tien interessante onderzoeken van afgelopen week

6jun 201409:00
  • Online
  • 19660 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • PersonaliaCustomer JourneyOnderzoek

nieuws Ook deze week heeft Danny Oosterveer weer 10 interessante onderzoeken op een rijtje gezet. Deze week meerdere onderzoeken die het thema privacy raken: het 'Customer Aquisition Barometer 2014'-onderzoek, het rapport 'Zorgen om persoonsgegevens' en een onderzoek van Accenture naar personalisatie en relevantie.

Mascotte komt met Facebook-actie voor sjekrollers

5jun 201416:36
  • Online
  • 17373 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaInteractie

nieuws Om ervoor te zorgen dat liefhebbers hun sjekkies dit jaar volop kunnen rollen op het Zwarte Cross-festival geeft Mascotte gratis Zwarte Cross-arrangementen weg. Met de actie ‘Maak jij je Post Waar?’ roept Mascotte alle sjekrollers op om op Facebook te posten wat ze voor het arrangement over hebben.

Mobiel adverteren stijgt wereldwijd met 109 procent

5jun 201410:47
  • Online
  • 28091 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MediaM-commerceE-marketingBig data

nieuws Programmatic advertising wordt volwassen. Terwijl adverteerders en reclamebureaus steeds intensiever het medialandschap afstruinen op zoek naar nieuwe klanten, neemt het real-time veilingplatform voor advertenties een hoge vlucht. Dit blijkt uit de nieuwste Advertising Intelligence Index over het eerste kwartaal van 2014 samengesteld door Turn (turn.com), het marketingsoftware en analytische advertentieplatform.

Oxxio innoveert verder met mobiele app

5jun 201410:31
  • Online
  • 23293 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MobileE-commerceKlantenserviceApps

nieuws Oxxio komt vandaag met een compleet vernieuwde mobiele app waarmee energiezaken eenvoudig geregeld worden vanaf één punt en de consument altijd inzicht heeft in het energieverbruik. De applicatie, ontwikkelt door TamTam, kan ook bijsturen op de kosten van de energie jaarrekening.

Online shopper kan circa 525 euro per jaar besparen op aankopen

5jun 201409:55
  • Online
  • 31043 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteOnline betalenAffiliateWebwinkel

nieuws Iedere Nederlander kan bij zijn online uitgaven aan vakantie, kleding, schoenen, abonnementen en verzekeringen gemiddeld 525 euro per jaar besparen via de cashback-formule. De nieuwe website CashbackXL.nl wil de komende twee jaar 250 duizend consumenten inschrijven en hen jaarlijks ongeveer 25 miljoen euro teruggeven op hun aankopen. De affiliate markt staat een nieuwe trend te wachten!

Ruigrok|NetPanel en Ergo ondertekenen raamovereenkomst Webonderzoek Dienst Publiek en Communicatie

5jun 201408:35
  • Online
  • 17050 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • KlantenserviceContentWebcare

nieuws Maandag 2 juni jongstleden hebben Ruigrok|NetPanel en Ergo in Den Haag een Raamovereenkomst voor Webonderzoek gesloten met de Dienst Publiek en Communicatie van het Ministerie van Algemene Zaken. Na een uitgebreide niet-openbare Europese aanbestedingsprocedure is de inschrijving van Ruigrok|NetPanel in combinatie met Ergo op de eerste positie geëindigd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing