Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Drie nieuwe Esprix categorieën

5feb 201415:32
  • Bureaus
  • 17074 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Award

nieuws ‘Telecom & utilities’, ‘Product launch’ en ‘Employee engagement & internal branding’ zijn dit jaar toegevoegd aan de categorieën bij de Esprix. ‘Social responisibilty ‘ en ‘FMCG Non food’ zijn vervallen. Het totaal aantal categorieën komt daarmee uit op 12. De nieuwe categorieën laten meer differentiatie toe tussen de deelnemende cases. Deze zullen voortaan in elke categorie onder gelijke marktomstandigheden, doelstellingen en resultaten worden vergeleken.

Kees-Jan Rozestraten: Ik mis de campagnes met lef

5feb 201410:18
  • Bureaus
  • 18732 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AwardAdvertising

nieuws De Esprix wacht op niemand. Inzenden van cases kan nog tot 14 februari aanstaande. In de tussentijd spreekt MarketingTribune met 13 direct betrokkenen bij de Esprix, de prijs die bewezen gedragsbeïnvloeding bekroont. Vandaag spreken we met Kees-Jan Rozestraten, managing director van De Combinatie van Factoren. Hij was jarenlang intensief betrokken bij de Esprix.

‘Nederlandse retail laat kansen datagebruik liggen’

5feb 201408:00
  • Online
  • 18356 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerceBig data

nieuws Nederlandse retailers kunnen nationaal en internationaal veel succesvoller worden door inzet van data. Door meer en slimmer gebruik te maken van data kunnen retailers zich beter onderscheiden en internationaal de concurrentie verslaan. Belangrijk hierbij is dat retailers de organisatie inrichten op datagebruik. Tot die conclusies komt de expertgroep Customer Data Value Management van Shopping2020.

Skoda.nl biedt nu ook reviews en rankings

5feb 201400:01
  • Online
  • 16140 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Klant

nieuws Op internet is het tegenwoordig heel normaal om producten en services te waarderen en beoordelen. Op Skoda.nl is dit nu ook mogelijk. Skoda-rijders kunnen een ranking en review achterlaten van hun Skoda, die vervolgens door iedereen is te lezen.

Mireille Spapens: Esprix behoort tot de Grand Slam

4feb 201416:07
  • Bureaus
  • 21214 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CreatieAward

nieuws Het is tijd. Tijd om winnende cases voor de Esprix in te zenden. Esprix is de award die de meest succesvolle marketingcommunicatiecampagnes bekroont. Gedragsbeïnvloeding staat daarbij centraal waarbij kritisch wordt getoetst op de thema’s strategie, creativiteit en effectiviteit. De Esprix wordt georganiseerd door de Stichting Esprix, geleid door een onafhankelijk vakbestuur. Tot 14 februari aanstaande kunnen cases worden ingestuurd. Esprix-jurylid Mireille Spapens, Director Brand, Communications & Corporate Responsibility bij Deloitte, breekt een lans voor internal branding en medewerkersbetrokkenheid.

Joe Public laat klanten bureaucampagne maken

4feb 201413:32
  • Bureaus
  • 16569 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Joe Public Take-Away Advertising noteerde onlangs haar tweejarig bestaan en viert dat met een bureaucampagne die volledig bedacht en gemaakt is door haar vaste klanten. Hiermee wil het bureau duidelijk maken dat 80% van de klanten ‘gewoon’ vaste klanten zijn die Joe Public gebruiken als hun lead agency. Dit ondanks de formule die het klanten mogelijk maakt per project te beslissen om wel of niet in zee te gaan met het bureau.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing