Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

[infographic] Online lettertypes

7nov 201309:02
  • Online
  • 21175 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Visual idOnline

nieuws Website Kispi.nl deed onderzoek naar de meest gebruikte lettertypes op websites in Nederland. Veel verder dan de standaard lettertypes komen de meeste sites niet…

AAAAAAAAAh (weer een paar schoenen minder)

7nov 201308:00
  • Online
  • 14590 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online advertising

nieuws Als jurylid van de Epica heb ik, hoofdredacteur van MarketingTribune, ter voorbereiding op de sessies in Parijs (vanaf 19 november) al enkele avondjes veel plezier beleefd aan een duizelingwekkend aantal creatieve inzendingen uit alle delen van de wereld. De Epica is in 1987 in het leven geroepen en is sinds 2012 een global award voor excellent creatief werk. In de aanloop naar Parijs post ik regelmatig opmerkelijke inzendingen. Dit keer de case van Geox schoenen in samenwerking met het Red Bull Racing Team.

Leerdammer kiest Blast Radius als Europees digitaal bureau

6nov 201309:00
  • Online
  • 14097 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Kaasmerk Leerdammer heeft Blast Radius Amsterdam aangesteld om het wereldwijde digitale marketingplatform te ontwikkelen, zodat Leerdammer beter in contact kan komen met zijn consumenten via social media.

Aandacht voor loyalty groot, strategie ontbreekt

6nov 201308:57
  • Online
  • 26636 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-marketing

nieuws In deze moeilijke tijden hebben veel organisaties te maken met hevige concurrentie. Meer focus op de eigen bestaande klanten om daar meer business uit te halen is daarom van belang. 70% van de bureaus ervaart meer aandacht voor loyalty marketing in de branche. Bij 69% van de opdrachtgevers staat loyalty marketing dan ook hoog op de agenda. Toch heeft de helft van de opdrachtgevers geen loyaliteitsstrategie geformuleerd. Daarbij vindt 59% van de marketeers het kennisniveau van loyalty marketing bij de gemiddelde marketeer onvoldoende. Dit zijn enkele resultaten uit de ‘DM Barometer Special: De stand van loyalty’ van DDMA, NIMA, Online Marketing Group en Tijdschrift voor Marketing.

Flexibele motorverzekering winnend idee op Onderling.nl

6nov 201306:00
  • Online
  • 19795 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnlineCo-creatie

nieuws Het idee voor een flexibele motorverzekering ‘Motorverzekering Aan en Uit!’ is gisteren door leden van co-creatieplatform Onderling.nl gekozen tot het beste verzekeringsidee op het gebied van mobiliteit. Consumenten deelden hun idee op de community van FBTO en stemden op de beste vijf ideeën. FBTO gaat het idee van inzender Frank Smeets uit Veldhoven samen met de community op Onderling.nl verder uitwerken en lanceren als verzekeringsproduct.

Nieuwe site voor vergelijken van zorgverzekeringen

5nov 201314:29
  • Online
  • 17889 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online

nieuws Met de lancering van Kiesgoed.nl heeft de Nederlandse consument er een nieuwe site voor het vergelijken van zorgverzekeringen bij.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing