Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

App voor shoeaholics

17okt 201313:50
  • Online
  • 15339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Online schoenenwinkel Sarenza lanceert vandaag een tweetalige webshop in België. De van oorsprong Franse webshop - sinds april 2012 actief in Nederland - is nu vertegenwoordigd in 25 Europese landen.

[Update] Radio Veronica op zoek naar Slechtste Slogan 2013

17okt 201311:43
  • Online
  • 32838 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Radio Veronica-jock Rick van Velthuysen startte afgelopen maandag tijdens zijn ochtendshow Rick in de Morgen met een zoektocht naar de Slechtste Slogan 2013. Welke slagzin is zó slecht dat het wat Veronica betreft een prijs verdient? De zender laat weten dat ‘naming and shaming’ niet het doel is van de ludieke verkiezing en benadrukt dat het ‘een zoektocht met een knipoog is.’

Community beslist, FBTO voert uit

17okt 201310:49
  • Online
  • 15225 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Klant

nieuws Onderling.nl, het co-creatieplatform voor verzekeringen van FBTO, heeft inmiddels tweeduizend leden. Op het platform geven Nederlanders hun mening over het uitkeren van claims. Beslist de community dat uitkering gewenst is, dan voert FBTO het advies door. Sinds de oprichting van het platform zijn 114 zaken behandeld. FBTO gaat het platform nu ook inzetten om nieuwe verzekeringsproducten te ontwikkelen.

Onderzoek ING: Gebruik social media stagneert

16okt 201311:11
  • Online
  • 17671 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Consumenten vinden media nu minder betrouwbaar dan een jaar geleden. Dat blijkt uit het ‘Social Media Impact (#sming13)’ onderzoek van de ING naar het gebruik en de impact van social media, online media (o.a. nieuwssites) en traditionele media (o.a. tv, radio en dagbladen). Het vertrouwen in de media nam ten opzichte van 2012 met gemiddeld 8% af. Jongeren vinden daarbij online- en social media betrouwbaarder dan ouderen. Voor het eerst blijkt dat het gebruik van social media in Nederland stagneert. Het gebruik van online media neemt zelfs af.

DigitasLBi: digitale transformatie klanten

16okt 201309:41
  • Online
  • 19774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-marketing

nieuws De fusie van twee onderdelen van de Publicis Groupe, LBi en Digitas, is een feit. Samen gaan ze verder als DigitasLBi en vormen hiermee het grootste digitale bureau ter wereld. Beide bedrijven kennen een wereldwijde spreiding. Digitas is sterk vertegenwoordigd in Noord Amerika, terwijl LBi (Lost Boys International) vooral in Europa zit. Ook in Azië hebben de twee bureaus vestigingen.

F&F Nederland in kaart gebracht

16okt 201308:00
  • Online
  • 23326 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • PR

nieuws Hoeveel wordt er gebeld in Nederland? En wanneer? Analyses en veel cijfermateriaal over ons weer en klimaat, de haven van Rotterdam, dreigend water, ons dagelijks voedsel en voetbal als nationale sport. De nieuwe Bosatlas Nederland van Boven leest als een spannend (marketing) jongensboek. Wat de televisieserie in beeld brengt, zet De Bosatlas Nederland van Boven op de kaart. Het tweede deel van het VPRO televisieprogramma Nederland van Boven is te zien vanaf 14 november.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing