Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Digitale spelletjes winnen nog niet alles

8okt 201310:35
  • Online
  • 18190 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Ondanks de populariteit van allerlei digitale spelletjes, risken en scrabbelen Nederlanders er analoog ook nog steeds op los. Uit onderzoek van Bol.com blijkt dat ruim zes op de tien Nederlanders nog regelmatig een gezelschapsspel spelen.

Facebook als collectebus

8okt 201310:34
  • Online
  • 26889 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-marketing

nieuws De Nederlandse Brandwonden Stichting collecteert dit jaar niet alleen huis aan huis. Met een speciale Facebook collecte app vraagt de Brandwonden Stichting ook online om hulp. In heel Nederland gaan van 6 tot en met 12 oktober zo’n 55.000 vrijwilligers van de Brandwonden Stichting van deur tot deur tijdens de nationale collecteweek. De Nederlandse Brandwonden Stichting is afhankelijk van (particuliere) giften. Jaarlijks wordt ongeveer de helft van de totale inkomsten opgehaald tijdens de collecte en daarmee is de collecte van essentieel belang

‘Silver surfer geeft e-commerce boost’

7okt 201312:18
  • Online
  • 13550 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Volgens eigen data van onlinebetaalbedrijf Klarna vormen senioren die online actief zijn - de zogenoemde silver surfers - de snelst groeiende klantengroep voor e-commerce. In Nederland stegen de online aankopen van 65-plussers al 140 procent ten opzichte van begin 2012.

‘Social media hebben de verwachtingen van consumenten veranderd’

7okt 201308:11
  • Online
  • 15316 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Brandshare, Edelmans nieuwe consumentenonderzoek, laat zien dat actieve en gerichte interactie met consumenten grote marketingkansen biedt voor merken. Het rapport stelt dat 90 procent van de respondenten meer betrokken wil zijn bij merken; zij willen meedoen en -denken. Slechts 10 procent zegt dat dit momenteel al op een effectieve manier gebeurt.

Vrouwen pinnen meer, de mannen zitten op Google Plus

7okt 201307:46
  • Online
  • 12905 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Volgens een artikel op Digital Insights heeft Facebook nog steeds de meeste gebruikers wereldwijd en 23% van de gebruikers checkt zijn account meer dan vijf keer per dag. Niet zo gek misschien dan dat 74% van de marketeers gelooft dat Facebook belangrijk is voor zijn lead generation-strategie. En Google + is iets ‘mannelijker’ dan Pinterest. Check onderstaande infographic voor nog meer leuke weetjes…

Coolblue opent winkel in Amsterdam

7okt 201307:41
  • Online
  • 12738 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Coolblue heeft een locatie gevonden voor zijn eerste vestiging in Amsterdam en wel aan de Gustav Mahlerlaan op de Zuidas.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing