Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Delta Lloyd optimistisch op woelige baren

25sep 201310:06
  • Algemeen
  • 23148 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesAdvertising

nieuws Verzekeraar Delta Lloyd komt met een nieuwe reclamecampagne onder de titel ‘de Optimist’. Hoofdrol is weggelegd voor een jongetje in een zeilbootje als metafoor voor het financiële leven. Naast de tv-commercial bestaat de campagne uit diverse middelen, zoals radio, print en online. Met de campagne richt Delta Lloyd zich zowel op de particuliere als op de zakelijke doelgroep.

Sanoma lanceert VoordeelSparen.nl

25sep 201309:05
  • Online
  • 16314 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-marketing

nieuws Lezers van Libelle, Margriet, Viva, Flair, Story en Zin kunnen vanaf nu gratis voordeelpunten sparen op VoordeelSparen.nl. Het sparen kan zowel met een abonnement als met de tijdschriften die in de winkel worden gekocht. Met de gespaarde voordeelpunten ontvangt de lezer of abonnee korting op tal van producten. Sanoma hoopt met deze actie abonnees langer vast te houden.

Nom Print Monitor: Lezen krant is multimediale activiteit

24sep 201315:45
  • Online
  • 14149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-marketing

nieuws Het lezen van de krant op een smartphone is in een jaar tijd gestegen van 11% naar 17% en op de tablet zelfs van 7% naar 15%. Ook pc en laptop blijken nog altijd een populair kanaal voor het dagblad, 36% van de Nederlanders maakt van deze optie gebruik. Dit blijkt uit de recent gepubliceerde Nom Print Monitor.

Shopping2020: 'Online is dé aanjager voor consumentenbestedingen'

24sep 201310:42
  • Online
  • 27127 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Uit onderzoek van GfK in opdracht van onderzoeksprogramma Shopping2020 blijkt dat de consumptieve bestedingen na 2013 weer aantrekken dankzij online verkopen. De verwachting is dat de B2C-verkoop van producten en diensten van 65,9 miljard in 2012 naar 70,1 miljard euro in 2017 (+6%) en naar 73,6 miljard euro (+12%) in 2020 stijgt. De versmelting van online en offline verkoopkanalen is de toekomst van de retail, aldus het persbericht, en het online aandeel van alle B2C-verkopen via smartphone, tablets, et cetera is dé grote aanjager voor de toenemende consumptieve bestedingen, thuis en in de winkel.

Best bekeken sites in Nederland

24sep 201308:36
  • Online
  • 15433 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Zoekmachine

nieuws In augustus 2013 telde Nederland 13,3 miljoen desktop- en laptop-internetgebruikers. ComScore houdt onder meer bij welke websites het best bekeken worden. Hieronder vindt u de top-20 van best bekeken websites in Nederland in augustus 2013 van comScore.

'Groei mobile advertising zet in'

23sep 201309:48
  • Online
  • 11992 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws In de eerste zes maanden van 2013 liet de Nederlandse online advertentiemarkt een omzetgroei van 5,8% zien ten opzichte van het eerste halfjaar van 2012. Dit blijkt uit de Online Ad Spend Study H1 2013 die Deloitte uitvoerde in opdracht van IAB Nederland, de brancheorganisatie voor de digitale advertising en interactieve marketing industrie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing