Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Brancheorganisatie voor data en marketing ambitieus het nieuwe jaar in

18jan 201712:30
  • Online
  • 12125 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StrategieTrendsProducten en diensten

nieuws De nieuwe Europese privacyregelgeving en de veranderingen in het marketingvak – zowel op creatief als technologisch gebied – zijn de belangrijkste aandachtspunten voor brancheorganisatie Data Driven Marketing Association (DDMA) in 2017. De hoofddoelstelling is daarbij onveranderd: de Nederlandse data- en marketingsector naar een hoger niveau tillen.

Loyaliteitsprogramma Media Markt Club bewijst zijn waarde

16jan 201710:57
  • Online
  • 10811 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • EngagementVerdienmodellenStrategie

nieuws In een jaar tijd heeft Media Markt één miljoen clubleden geregistreerd voor hun Media Markt Club, een loyaliteitsprogramma met extra services en persoonlijke aanbiedingen voor klanten van de elektronicaketen. Het loyaliteitsprogramma blijkt een succes: met één miljoen leden is de Media Markt Club in een jaar tijd uitgegroeid tot een van de snelst groeiende en grootste clubs van Nederland.

Scoupy innoveert met spaarprogrammas voor merken

12jan 201712:16
  • Online
  • 11360 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StrategieAppsKassabonDigitaal

nieuws Cashback marketingplatform Scoupy laat consumenten via cashback kennis maken met A-merkproducten in de supermarkt. Op die manier kunnen fabrikanten klanten werven, identificeren en opnieuw benaderen. Het platform lanceert nog deze maand branded spaarprogramma’s. Dat vertelt ceo Valentijn Bras aan Twinkle in de aanloop naar zijn presentatie op donderdag 9 februari tijdens Data Driven Commerce.

Reusachtige display op Eindhoven Tower moet merkbetrokkenheid stimuleren

11jan 201715:40
  • Online
  • 12252 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnesAdvertising

nieuws Een gigantische display op Eindhoven Tower is het nieuwste antwoord van blowUP media op de aanhoudende digitalisering van het medialandschap en de verschuiving in het mediagebruik. De campagnes die worden vertoond op het gebouw in het centrum van Eindhoven moeten een diepere emotionele impact creëren, en daardoor merkbetrokkenheid stimuleren.

Weber Shandwick aan de slag voor Philips TV

10jan 201709:15
  • Online
  • 5413 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenSocial mediaStrategieCampagnes

nieuws TP Vision - een Taiwanese fabrikant, die na het sluiten van een joint venture in 2012 - het recht heeft om de Philips-merknaam te gebruiken op zijn televisies, heeft Weber Shandwick aangesteld als lifestyle PR en social media bureau in Europa voor hun licentiemerk Philips TV. Het wereldwijde bureau gaat zich focussen op het positioneren van Philips TV als Europees, premium design- en lifestylemerk.

App IJsmeesters brengt schaatsprof dichtbij

6jan 201715:52
  • Online
  • 23594 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ConceptenAppsProducten en diensten

nieuws Tijdens de KPN Afstanden in Thialf werd afgelopen week de IJsmeester-app voor schaatsliefhebbers gelanceerd. Door het schaatsnieuws vanuit de beleving van de schaatsers zelf te brengen, geeft IJsmeesters op een bijzondere manier toegang tot de wereld van het langebaanschaatsen. De content levert een mix op van korte directe berichten en persoonlijke, intieme reportages. Het platform maakt het mogelijk om heel dicht bij de schaatsers te komen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing