Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl

3nov 201713:58
  • Online
  • 18458 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Fashionchick-oprichters Aart Wallet, Arno Mulder en Gerco de Jong kopen vanuit hun bedrijf Comparison Services, samen met aandeelhouders Denise Swaagman en Jaap de Jong, het platform Jurkjes.nl. De ondernemers zetten voor het eerst sinds de verkoop van Fashionchick aan Sanoma in 2013 weer stappen in online fashion.

Thuisbezorgd.nl en TripAdvisor maken samenwerkingsverband bekend

2nov 201712:22
  • Online
  • 10737 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Partnership

nieuws Thuisbezorgd.nl gaat een samenwerkingsverband aan met TripAdvisor. Hiermee wil het naar eigen zeggen de voordelen van het netwerk van ruim 31.000 restaurants van Takeaway.com te kunnen combineren met de desktopsite, mobiele website en app-ervaringen van TripAdvisor.

Platform voor e-coaching WOOSH5 boekt spectaculaire resultaten

1nov 201713:17
  • B2b
  • 9772 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws In een tijd van digitalisering én een groeiend aantal burn-outs heeft de start-up WOOSH5 uit Breda een gat in de markt gevonden. De wetenschappelijk onderlegde methode helpt mensen via een online platform balans te vinden in een jachtig bestaan. Het wist in een pilot de work-life balance score van deelnemers van onder meer Heineken, KLM en Movares - met gemiddeld 25 procent Nu er proof of concept is bij grote bedrijven in Nederland, richt de start-up zich op crowdfunding voor uitbreiding naar de Verenigde Staten.

Thuiswinkel.org komt in geweer tegen frauduleuze webshops

1nov 201712:19
  • Online
  • 12640 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerceCampagnes

nieuws Met de enorme groei van de Nederlandse e-commercemarkt stijgt ook het aantal malafide partijen dat hier misbruik van wil maken. Daardoor worden steeds meer Nederlandse consumenten de dupe van oplichting of misleiding. Om die reden lanceert Thuiswinkel.org vandaag in samenwerking met Grey Amsterdam de campagne 'Voorkom een online shoppingfail' waarin consumenten bewust worden gemaakt van de risico’s van online shoppen en hoe zij deze met het Thuiswinkel Waarborg kunnen vermijden.

Bureau Qban achter digitale campagne over duurzaamheid

31okt 201710:16
  • Online
  • 7987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnesSocial Media

nieuws Voor de jaarlijkse ‘Doe Maar Lekker Duurzaam’ campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld. Doel van de Facebook en YouTube campagne is consumenten vertrouwd te maken met duurzaamheidskeurmerken en duurzamere producten.

Formitable haalt 280K op bij business angels

27okt 201716:23
  • Online
  • 18883 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CRMInnovatieProducten en diensten

nieuws Restaurant tech challenger Formitable heeft 280 duizend euro opgehaald bij zeven business angels. Adviseur alsmede investeerder Joost Nauta van IMAgency begeleidde de eerste ronde. Het wil het geld investeren in op CRM gebaseerde features.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing