Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

3Dabout.me lanceert innovatieve voetenapp

27okt 201712:13
  • Online
  • 9259 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerceProducten en dienstenStrategieApps

nieuws Wie kent het niet? Online je schoenen in drie verschillende maten bestellen, zodat je sowieso de juiste maat te pakken hebt? 3Dabout.me ontwikkelde een innovatief idee om de keten een stuk slanker te maken: met een app jouw voeten 3D-scannen, zodat je ook online altijd de juiste schoenmaat koopt. En minstens zo’n goed idee: RLVNT gaat 3Dabout.me ondersteunen op het gebied van merkpositionering, mediastrategie en creatie.

ING lanceert beleggen met de smartphone

27okt 201711:34
  • Online
  • 6764 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws ING introduceert de Mobiel Beleggen App. Hiermee wordt het mogelijk om altijd en overal te beleggen via de smartphone. 24 uur per dag hebben gebruikers inzicht in hun beleggingsportefeuille en kunnen ze recente koersinformatie volgen. De afgelopen maanden hebben ruim 200 klanten al ervaring opgedaan met mobiel beleggen door het testen van de Mobiel Beleggen App. De app is zowel geschikt voor de iPhone als voor Android smartphones.

momondo bouwt samen met kinderen aan wereldwijde tolerantie

26okt 201710:38
  • Online
  • 9676 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Met de nieuwe campagne ‘Dear mom and dad’ zet onafhankelijk reiszoekmachine momondo.nl zich in voor meer tolerantie en respect in de wereld. De campagne laat zien wat er gebeurt, wanneer kinderen van over de hele wereld, een maand lang met elkaar samenleven. Het inzicht achter het initiatief is dat uit onderzoek blijkt dat jongeren minder vertrouwen hebben in andere mensen dan oudere generaties. In de ‘Dear mom and dad’ campagne, ontmoeten kinderen over de hele wereld elkaar tijdens een CISV-zomerkamp in São Paulo. Hier leren zij dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze zich ooit konden voorstellen.

Vacaturesite Indeed wil onbewuste vooroordelen slechten

26okt 201709:20
  • Online
  • 1028 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Vacaturesite Indeed introduceert een nieuwe campagne die een van de laatste taboes rondom recruitment aanpakt – namelijk onbewuste vooroordelen tijdens sollicitaties. Of het nu gaat om ideeën over huidskleur, leeftijd of geloofsopvattingen: dit soort onbewuste vooroordelen zorgt ervoor dat getalenteerde werkzoekenden worden tegengehouden, of dat recruiters sterke kandidaten mislopen. De campagne spoort werkgevers aan om eens na te denken over dit probleem. In een opvallende reeks tv-commercials wordt een verscheidenheid aan mensen getoond, van wie gezichten worden verborgen door hun cv. Hiermee wil Indeed de boodschap verspreiden dat werkgevers kandidaten eerst en vooral moeten beoordelen op hun vaardigheden.

Looye Kwekers vertelt het verhaal achter zijn tomaten

25okt 201715:37
  • Online
  • 8788 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Digitaal

nieuws Looye Kwekers is een strategisch partnership aangegaan met Burst met als doel zijn merk in hoog tempo te digitaliseren. Looye Kwekers, een familiebedrijf dat werd opgericht in 1946, is wereldwijd bekend vanwege de export van hun tomaten, waaronder de Honingtomaat en JOYN. Gezien het internationale karakter van de dienstverlening en de toenemende vraag vanuit het buitenland heeft Burst een online strategie en roadmap ontwikkeld waarmee de business doelstellingen van Looye verder verstevigd en uitgebreid kunnen worden.

ALD Automotive rolt VR-versie van Mobility Experience Centre wereldwijd uit

24okt 201715:01
  • Online
  • 13303 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Virtual Reality

nieuws Het Mobility Experience Centre (MEC) in Hoofddorp krijgt een virtual reality-versie. Drie jaar nadat het MEC in Nederland is geopend, zorgt het succes ervoor dat men de experience ook in het buitenland wil aanbieden. Om een wereldwijde uitrol over 43 landen mogelijk te maken is er gekozen voor een virtual reality (VR) variant. Zowel het fysieke MEC als de VR-versie maakt het voor bedrijven inzichtelijk welk effect de verschillende keuzes voor mobiliteit heeft op thema’s als duurzaamheid, kostenefficiency en aantrekkelijk werkgeverschap.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing