Dankzij deze nieuwe trends is digital signage krachtiger dan ooit

1nov 201710:31
  • Food-en-retail
  • 8857 x gelezen
  • Link
  • Wim van der Stelt
  • WinkelenMarketingcommunicatie

weblog Digital signage, ook wel narrowcasting of beeldschermcommunicatie, wordt door veel retailers en horeca-ondernemers nog altijd als ingewikkeld en duur beschouwd. Dat is anno 2017 gelukkig niet meer het geval. Met de voortgang van de techniek wordt het gemakkelijker inzetbaar en komen de prijzen omlaag. Digital signage is dus voor meer mensen toegankelijk dan ooit. En dat is een mooi moment om eens te kijken naar de laatste trends op dit gebied.

The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart

1nov 201710:12
  • Bureaus
  • 7708 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenWinkelenCommercialsCampagnes

nieuws Na 42 jaar wordt de papieren VVV-cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden is en ook online kan worden ingewisseld. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaubonnen in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze kaart te voorzien van een nieuwe identiteit en campagne.

Felix van der Sommen leidt digitale strategie Keesing

1nov 201710:01
  • Media
  • 10566 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeversUitgeefstrategiePersonaliaDigitaal

nieuws Keesing Media Group, de grootste uitgever van puzzelbladen in Europa, heeft Felix van der Sommen benoemd tot Chief Digital & Transformation Officer. Hij wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie en activiteiten van Keesing. Ook gaat hij zich bezighouden met de directe consumenten-contacten, de ontwikkeling van apps, abonnementen, e-commerce en marketing. De aanstelling van Van der Sommen past in de strategie van Keesing, die is gericht op versnelde groei door acquisities en digitalisering.

Gouden Effies voor Wakker Dier en Doritos

31okt 201722:47
  • Bureaus
  • 14899 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • AwardReclameEffectCampagnes

nieuws Het is niet allemaal goud wat er blinkt bij de 34e editie van de Nederlandse Effie Awards. Slechts twee campagnes wonnen een gouden Effie: de plofkip-campagne van Wakker Dier en 'Play Bold' van Doritos. Zilver is toegekend aan NS en de Hartstichting. Verder werd er gejuicht voor twaalf bronzen Effies en bovendien een nieuwe prijs: de 'LEFfie' voor een vlogcampagne van KPN en N=5.

Candid Group breidt directie uit en wil innoveren

31okt 201716:57
  • Media
  • 16726 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauBig dataReclameContent

nieuws Mediaconcern Candid Group heeft een nieuwe directie aangesteld om recente en komende groei in goede banen te leiden. De nieuwe directie gaat de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen. Daarmee wil het Amsterdamse concern (met bureaus als Head to Head en Stroom) het grootste onafhankelijke netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus worden in Nederland.

New Skool Media werkt samen met Digital Enterprises

31okt 201713:24
  • Media
  • 13003 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingUitgeefstrategieSales

nieuws New Skool Media gaat een samenwerking aan met Online Mediahuis Digital Enterprises. Een substantieel deel van de online traffic zal automated gemonatized gaan worden door Next Day Media, een 100% dochter van Digital Enterprises. In de toekomst zullen beide partijen nadere samenwerkingsmogelijkheden met betrekking tot de online titels van New Skool Media en ONE Business nader aftasten. Enkele bekende titels uit het portfolio zijn Elsevierweekblad.nl, Beurs.nl, Beleggersbelangen.nl, Formule1.nl en Fiets.nl.

Isaac Diepenhorst stapt over van Yune naar Blauw Gras

31okt 201711:27
  • Bureaus
  • 9315 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieSocial mediaPersonaliaStrategie

nieuws Isaac Diepenhorst stapt in bij Blauw Gras. Behalve partner wordt hij ook account director. Samen met creative director Shaun Voogd neemt hij tevens zitting in het MT. De directie wordt gecompleteerd door oprichters Erik Wiese en Erjon Tuenter.

Reshift Digital, CKC en SIDN stomen basisscholen klaar voor digitale toekomst

31okt 201710:25
  • Media
  • 11278 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalContentInnovatiePolitiek

nieuws De wereld om ons heen verandert razendsnel door de opkomst van technologie. De nieuwe regering onderkent deze verandering door digitale geletterdheid in 2019 wettelijk te verankeren in het nieuwe onderwijscurriculum. Dit initiatief wordt extra kracht bijgezet door het bedrijfsleven. Dankzij een samenwerking van tech-uitgever Reshift Digital, Creative Kids Concepts (CKC) en SIDN ontvangen de 2.700 basisscholen die zijn aangesloten bij CKC, gratis het lespakket Bendoo Arduino Box.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing