Bynder geeft goede voorbeeld aan de wantrouwige werkgever

24jul 201713:15
  • Online
  • 6239 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Innovatie

nieuws Het Amsterdamse techbedrijf Bynder laat in de week van 31 juli tot en met 4 augustus geen personeel toe op kantoor. De deuren van de zes kantoren wereldwijd blijven een week lang gesloten. De in totaal 300 medewerkers wordt gevraagd elders te werken.

[onderzoek HvA] Meer winkelbezoek met digitale schermen: De invloed van assortiment, prijs en content

24jul 201710:55
  • Food-en-retail
  • 10535 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • WinkelenOnderzoek

weblog Het aantrekken van bezoekers is voor veel retailers een heet hangijzer. Ook nu de winkelstraten langzaam maar zeker weer meer bezoekers trekken, is de vraag wat de retailer moet doen om deze mensen nu juist zijn winkel in te krijgen. Uit onderzoek blijkt dat assortiment en prijs belangrijke redenen voor consumenten zijn om een winkel binnen te gaan (Hoch, Bradlow & Wansink, 1999; Briesch, Chintagunta & Fox, 2009). Maar hoe communiceer je als retailer richting passanten dat je assortiment en prijs aantrekkelijk zijn?

Nederlanders verkiezen traditionele communicatiekanalen bij online service

24jul 201710:55
  • Online
  • 6700 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnlineKlantenKlantenserviceOnderzoek

nieuws Een goede online service betekent voor de consument een goede informatievoorziening. 87 procent van de consumenten geeft, in het onderzoek ‘Online service: Trends 2017’, aan dit het meest belangrijk te vinden. Ook een aankoop kunnen doen zonder klant te worden, is voor de Nederlandse consument van belang (66%). ‘Nieuwe’ servicemogelijkheden als chatbots en social media zijn vooralsnog minder belangrijk blijkt uit het onderzoek dat in opdracht van QNH Consulting is uitgevoerd.

Reep voor reep naar een betere wereld

24jul 201710:17
  • Online
  • 7048 x gelezen
  • Link
  • Sarieke Brinkhuis
  • StrategieVerdienmodellenProducten en dienstenMarketing

weblog Tony’s Chocolonely: het merk van heerlijke en eerlijke chocola. Het merk met een enorme fanbase die met de dag groter wordt. Dat komt niet alleen door het mooie product en het goede verhaal daarachter, maar ook door een verfrissende marketingstrategie waarmee die twee naar het publiek gebracht worden. De missie is het enige doel, marketing een middel om dit te realiseren. Wat houdt deze missie precies in en hoe wordt zij verkocht aan de consument?

Tour de France tot 2023 live bij Eurosport

24jul 201709:13
  • Media
  • 11293 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaRechtenTelevisieSport

nieuws De Tour de France is ook de komende zes jaar bij Eurosport te zien. Door de nieuwe deal is ’s werelds grootste wielerwedstrijd in 38 Europese landen via de sportzender te volgen. In Nederland en België geldt gedeeltelijke exclusiviteit: Eurosport blijft hier tot en met 2023 de enige zender waar wielerfans álle Tour-etappes van start tot en met finish live kunnen bekijken.

[boxtoernooi] Amazon test maaltijdbox 'Amazon Meal Kits'

24jul 201709:02
  • Food-en-retail
  • 23540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodMarketing

nieuws Amazon test in Seattle de verkoop van foodboxen onder de naam 'Amazon Meal Kits'. Een nieuwe ronde in het 'boxtoernooi', al vindt deze nog niet in Nederland plaats. Het Amerikaanse onlinebedrijf heeft zeventien maaltijden gelanceerd die vanaf nu door een groep consumenten wordt getest.

WE ARE Pi krijgt internationale erkenning voor Desperados met Digital Campaign of the Year award

21jul 201713:34
  • Online
  • 18531 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesDigitaalAwards

nieuws WE ARE Pi heeft tijdens de AdAge Small Agency Awards de zilveren award in de wacht gesleept in de categorie Digitale Campagne van het Jaar voor zijn Desperados Bass Drop campagne. De awards werden uitgereikt in Nashville, Tennessee.

Vivat en The Online Company gaan langdurig samenwerken

21jul 201712:45
  • Online
  • 17582 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StrategieOnlinePartnership

nieuws Vivat, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en Actiam, heeft gekozen voor een samenwerking op lange termijn met The Online Company als digitaal mediabureau. Het bureau verzorgt voortaan digitale media en online marketing-activiteiten voor de merken Zwitserleven, Reaal, Zelf, Dier & Zorg, Route Mobiel en NowGo.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing