Ford start dynamische videocampagne Facebook

18jul 201711:13
  • Content
  • 7456 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CampagnesVideo

nieuws Automerk Ford, klant bij Mindshare, start op Facebook en Instagram met het geautomatiseerd verspreiden van honderden video’s. Elke gebruiker krijgt een video te zien die specifiek afgestemd is op zijn of haar interesse, gedrag of demografisch profiel.

Veiligheid en besparing belangrijkste redenen voor smart home

18jul 201710:28
  • Online
  • 4179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws Internet of things krijgt een steeds grotere rol in het leven van consumenten. Het huis van de toekomst komt dichterbij. Reden voor Centraal Beheer om te onderzoeken wat 'smart home' voor klanten kan betekenen. Veiligheid en besparing blijken de belangrijkste redenen om 'smart home' producten te gaan gebruiken.

Opposuits lanceert kindercollecties

18jul 201710:16
  • Online
  • 7774 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Commerce

nieuws Pakkenmerk OppoSuits lanceert op 18 juli twee nieuwe collecties: pakken voor jongetjes van 2 tot 8 jaar en pakken voor tienerjongens van 10 tot 16 jaar. De kleurrijke kinderpakken met opvallende prints zijn nieuwe varianten op de wereldwijd succesvolle heren- en vrouwenlijnen van het merk.

Doneren via de smartphone tijdens de Vierdaagse

18jul 201710:09
  • Online
  • 3665 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MobileInnovatie

nieuws Stichting Beat Batten introduceert samen met bunq een collecte-app waarbij men met telefoonnummer of e-mailadres digitaal kan doneren. De eerste donaties voor Beat Batten! worden tijdens de Nijmeegse Vierdaagse gedaan met alleen een smartphone. De stichting zet zich in om het onderzoek en de behandeling van de ziekte van Batten, een groep erfelijke stofwisselingsziekten, te financieren.

Tina viert 50-jarig bestaan met musical

18jul 201709:04
  • Media
  • 6359 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaDoelgroepTijdschriften

nieuws Sanoma-tijdschrift Tina viert dit jaar haar vijftigste verjaardag. Het blad is in de loop der jaren steeds met haar tijd meegegaan, maar de boodschap blijft hetzelfde, evenals de lezeres. Om het jubileum te vieren komt het merk dit jaar met een grote theaterproductie: Tina de Musical.

EasyJet kiest voor FCB Amsterdam

17jul 201715:01
  • Bureaus
  • 8663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesSocial mediaKlantenDigitaal

nieuws Luchtvaartmaatschappij EasyJet heeft FCB Amsterdam gekozen als het bureau om het merk nog beter in de Nederlandse markt te positioneren. Zo is het bureau verantwoordelijk voor alle social media en digital activiteiten, en ontwikkelt het bureau ook het tweede Nederlandse deel van de geïntegreerde ‘Why not?’-campagne.

Groot tekort aan gekwalificeerd e-commercepersoneel

17jul 201711:34
  • Online
  • 5492 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Webwinkel

nieuws De online consumentenbestedingen groeien onverminderd door, bleek eerder uit de Thuiswinkel Markt Monitor. Dat vindt zijn weerklank in de personele bezetting bij e-commercebedrijven. Uit onderzoek onder de leden van Thuiswinkel.org, door onderzoeksbureau Panteia in samenwerking met Human Capital Tafel Logistiek, blijkt dat deze omzetgroei leidt tot uitdagingen bij de werving van nieuw personeel en de kwalificaties van zittend personeel.

Dutch Digital Agencies: 'We blijven grote groeisector'

17jul 201711:33
  • Bureaus
  • 9401 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieE-marketingZakelijkDigitaal

nieuws De digitale industrie is één van de grootste groeisectoren in de Nederlandse economie. Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) heeft de resultaten bekendgemaakt van zijn jaarlijkse kengetallenonderzoek over het jaar 2016. De organisatie rapporteert een omzetgroei van ruim 16%, dus wederom groei ten opzichte van de 10% een jaar eerder.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing