Maken we contentmarketing niet onnodig complex?

10aug 201711:16
  • Media
  • 14838 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • StorytellingOnlineContentMarketing

weblog Pickwick wil 'het theemoment betekenisvoller maken'. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te bedenken van merken met een ambitieuze contentstrategie. Maken we met dit soort bewoordingen storytelling en contentmarketing niet veel te gewichtig, te technisch en te complex? Waar hebben we het eigenlijk over in de basis?

Laggard TCA lanceert nieuwe app

10aug 201711:01
  • Online
  • 7214 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Apps

nieuws Taxicentrale Amsterdam lanceert zijn nieuwe app die te vinden is in de Apple App Store. De app stelt mensen in staat om de dichtstbijzijnde taxi te bestellen of te reserveren, maar ook een keuze te maken uit een normale taxi, een busje, ‘groene’ taxi of Schiphol-taxi. Betalen kan via de app, maar ook nog steeds cash of met pin bij de chauffeur. De Android-versie is over een paar weken beschikbaar. TCA loopt met deze nieuwe dienst ver achter op andere taxidiensten zoals Uber en Abel.

Arne Mosselman is partner bij Helden Media

10aug 201710:43
  • Media
  • 12174 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalMediaSportmarketingContentTijdschriften

nieuws Arne Mosselman wordt partner bij Helden Media, het mediabedrijf opgericht door Barbara en Frits Barend. Mosselman blijft verantwoordelijk voor strategie en creatie bij Helden Media.

De nieuwe shoppingzone heet Alexa

10aug 201710:42
  • Food-en-retail
  • 9361 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • InnovatieWinkelen

weblog Spraak gestuurde systemen vervangen het toetsenbord en worden onze nieuwe vriend of vriendin. Apple, Facebook, Google, Samsung, allemaal werken ze aan het fenomeen spraak gestuurd. Amazon is op dit moment de leider in deze nieuwe techniek met een ongekend fenomeen dat in 2015 werd geïntroduceerd: Alexa.

AKO brengt winkelbeleving zoals 'back to school' tot leven

10aug 201700:02
  • Food-en-retail
  • 10861 x gelezen
  • Link
  • Paul Moers
  • MarketingFood

weblog AKO begeeft zich op het vlak van high-traffic retail met een belangrijke focus op lezen. De boekenmarkt heeft de afgelopen jaren onder druk gestaan, maar is weer volop in beweging. Met een eigenzinnige visie en insteek probeert AKO de markt naar haar hand te zetten. Dit blijkt meer dan aardig te lukken. Daarbij worden experimenten niet geschuwd. De directie heeft het lef om nieuwe dingen te proberen.

Facebook update: Verandering voor linkberichten

9aug 201711:10
  • Online
  • 6950 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Social media

weblog Graag brengen we je op de hoogte van niet één nieuwe Facebook update, maar twee! Deze updates kunnen behoorlijke gevolgen hebben voor het websiteverkeer naar jouw website. Wat houden deze updates precies in en wat zijn de gevolgen van de Facebook Updates voor jouw Facebookpagina?

VodafoneZiggo-experiment De Tweede Kelder dingt mee naar Europese communicatieprijs

9aug 201710:25
  • Media
  • 9099 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaContentPolitiekVideoOnline

nieuws Het VodafoneZiggo-project De Tweede Kelder is genomineerd voor een Digital Communication Award. Uit meer dan 750 inzendingen vanuit heel Europa zijn de beste campagnes en projecten geselecteerd op het gebied van digitale communicatie. Met De Tweede Kelder gaf VodafoneZiggo studenten en net afgestudeerden de mogelijkheid om een dagelijks televisieprogramma te maken, gericht op de landelijke verkiezingen.

Spotify beschikbaar voor Xbox One

9aug 201710:16
  • Online
  • 5642 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenInnovatieGamification

nieuws Spotify is vanaf vandaag beschikbaar op de Xbox One in 34 landen. Deze nieuwe integratie betekent dat miljoenen Xbox One gebruikers nu tijdens elke game sessie passende muziek vanuit Spotify kunnen afspelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing