Sander van Veen nieuwe marketingmanager AutoTrack

9aug 201709:51
  • Media
  • 7292 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingOnlineE-commercePersonalia

nieuws Sander van Veen is gestart als Marketing Manager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid.

De Bijenkorf bezorgt gratis thuis

8aug 201715:09
  • Food-en-retail
  • 11885 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • E-commerce

nieuws E-commerce klanten van De Bijenkorf kunnen vanaf nu gebruik maken van de nieuwe PostNL-optie om bestellingen op afspraak en zonder extra kosten te laten bezorgen. Dat geldt voor zowel de standaard- als de avondbezorging van De Bijenkorf. Er geldt geen minimum orderwaarde.

Lieke Martens meest populaire Leeuwin op social media

8aug 201710:50
  • Online
  • 8171 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaOnderzoek

nieuws Lieke Martens is online de meest populaire speelster van het Nederlands Elftal. De aanvalster van FC Barcelona blijft sluitpost Sari van Veenendaal op een haar na voor. Dit blijkt uit een analyse van media intelligence bureau Meltwater. Het bureau onderzocht hoe vaak de namen van de speelsters tijdens het Europees Kampioenschap werden genoemd in Nederlandstalige berichten op social media.

Daniel Ashkol en Jonathan van Loon naar Leo Burnett

8aug 201709:26
  • Bureaus
  • 9528 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaCreatie

nieuws Creatief team Jonathan van Loon en Daniel Ashkol maakt de overstap naar Leo Burnett. Het reclamebureau, onderdeel van Publicis One, versterkt hiermee zijn creatieve vloer.

Vloggers flagged

7aug 201718:26
  • Media
  • 11538 x gelezen
  • Link
  • Remco Klöters
  • VloggenBranded content

weblog Authenticiteit, spontaniteit, persoonlijkheid. Zomaar wat termen die onmisbaar zijn voor een succesvolle social influencer. Jongeren zijn uitermate gevoelig voor alle real life avonturen van vloggers als Enzo Knol, Monica Geuze of Rutger Vink. Maar hoe spontaan, authentiek en op eigen meningen gebaseerd zijn hun vlogs eigenlijk?

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

7aug 201714:05
  • Media
  • 9992 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BloggenBranded contentTijdschriftenSocial media

nieuws Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencer marketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de merken van Hearst Netherlands centraal staan. Met Influencer Solutions speelt Hearst Netherlands in op de ontwikkelingen in influencer marketing.

Procter & Gamble betaalt mee aan transfer Neymar

7aug 201711:50
  • Bureaus
  • 12755 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Online advertisingSportmarketingVoetbal

weblog Schrikbarend dat één van ‘s werelds grootste adverteerders haar budget voor digitaal adverteren gigantisch laat slinken. Is het dan over met digitaal adverteren of geeft Procter & Gamble hier een verkeerd signaal? Ik denk dat ze bij hebben moeten lappen aan de overstap van Neymar naar Paris Saint-Germain, omdat hij anders niet meer met Gillette zou scheren.

Eva Jinek beantwoordt vragen via Facebook Live

7aug 201711:45
  • Online
  • 7077 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • InnovatieInteractieMessenger

nieuws Eva Jinek neemt op dinsdag 8 augustus vanaf 12.30 uur voor even de taken van haar chatbot over en kruipt achter de knoppen om vragen van fans te beantwoorden. Dit is te volgen via Facebook Live. In januari lanceerde Jinek haar nieuwe journalistieke platform en Messenger chatbot. En met succes, het platform trekt elke maand een half miljoen unieke bezoekers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing