Begrip voor de narcistische sector

8nov 201710:06
  • Media
  • 18443 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CommunicatieMediaZakelijk

weblog Alarmfase geel: we zien weer negatieve berichten over de financiële sector. Hoe kan dit toch? Het antwoord is dat deze sector narcistisch is. Willen we echte verbetering dan moeten we iets doen dat wat we in ons dagelijks leven ook zouden doen: de sector behandelen zoals je ook een echte narcist zou behandelen.

'Wij willen de internationale standaard worden op het gebied van e-commerce voor live entertainment merken'

8nov 201709:45
  • Online
  • 10960 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Visual idWebsiteDigitaalProducten en dienstenStrategieE-commerce

nieuws Paylogic wil veel meer zijn dan alleen een aanbieder van tickets. De nieuwe pay-off ‘together’ staat voor samen met de klant de digitale strategie bepalen. Daarnaast verrees een nieuwe website met allelei nieuwe opties. CEO Jan Willem van der Meer: ‘We zien dat fans binnen onze e-commerce oplossing daadwerkelijk in grote mate meer kopen dan enkel tickets. Denk aan hotelovernachtingen, transport, merchandise, add-on's en upgrades. Door dit onder te brengen in één platform wordt de hele economie rond een evenement zo een beheersbaar en winstgevend onderdeel voor de evenementhouder.

Kokoro Amsterdam werkt voor betaal-app Payconiq

8nov 201709:43
  • Bureaus
  • 12404 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenKassabonAppsKlanten

nieuws Payconiq is een nieuwe mobiele betaaldienst waarmee je verrassend eenvoudig kan betalen onder vrienden, in (web)winkels, restaurants én andere diensten zoals een apotheek of dokter. Na een strategische en creatieve pitch heeft Payconiq gekozen voor reclamebureau Kokoro Amsterdam.

[video interview] Peter Fedchenkov van INS: 'Grote merken omzeilen straks retailer met houdbare producten'

8nov 201709:16
  • Food-en-retail
  • 4179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingWinkelenInnovatie

nieuws Een aantal grote levensmiddelenproducenten, waaronder Mars, Unilever en Reckitt Benckiser, sluit zich aan bij het nieuwe Engelse digitale platform INS. Dat stelt hen volgens vakblog Foodlog in staat om rechtstreeks aan consumenten te gaan leveren. INS wordt in 2018 getest. Volgens INS zullen de merkartikelen tot circa 30% goedkoper kunnen zijn omdat de marge en bonussen voor de supermarkten wegvallen uit de opbouw van de consumentenprijs. Een ontwikkeling die overslaat naar Nederland?

Mobiel.nl kiest voor The Odd Shop

7nov 201714:50
  • Bureaus
  • 8811 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesKlanten

nieuws Mobiel.nl heeft na een uitgebreide pitch onder begeleiding van Ariën Breunis van Brand Meester gekozen voor The Odd Shop. Het bureau gaat van start met de ontwikkeling van een crossmediale campagne om het merk nadrukkelijker te profileren.

NU.nl en Starcom experimenteren met gepersonaliseerde homepage-takeover Samsung

7nov 201711:00
  • Media
  • 12864 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • NieuwsmediaWebsiteReclameOnline advertisingDigitaal

nieuws Starcom en Sanoma hebben maandag een gepersonaliseerde fixed homepage-takeover gelanceerd op NU.nl. Het unieke is dat het hier een fixed propositie betreft die vanaf nu kan worden gecombineerd met data. De uiting die een bezoeker te zien krijgt, is gebaseerd op het surfgedrag en wordt gekoppeld aan een dynamische uiting. Samsung is de eerste die deze mogelijkheden benut voor een campagne ter promotie van de nieuwe QLED-televisie.

Bol.com haalt het fenomeen Singles Day naar Nederland

7nov 201710:41
  • Online
  • 7239 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Innovatie

nieuws Bol.com haalt de populairste winkeldag ter wereld naar Nederland: Singles Day. Daarmee introduceert de winkel op 11 november (11/11) een extra Nederlandse feestdag. In Azië is Singles Day het grootste winkelfenomeen dat er bestaat.

Salesforce en Google slaan handen ineen met Google Analytics en Marketing Cloud

7nov 201710:25
  • Online
  • 8362 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ZakelijkProducten en diensten

nieuws Salesforce gaat een strategische samenwerking aan met Google. Dit houdt onder meer een integratie in van Salesforce diensten en het zakelijke platform van Google, G Suite. Ook Salesforce Cloud en Google Analytics worden meer gesynchroniseerd. Dat werd gisteren bekendgemaakt tijdens Dreamforce in San Francisco.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing