Speeddate-event van JongeHonden

7nov 201710:01
  • Bureaus
  • 8936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementCreatieReclame

nieuws Stichting JongeHonden houdt op 16 november de jaarlijkse Portfolio + Speeddate Avond. Het event is een mix van de portfolio-avond, waar Stichting JongeHonden bureaus uitnodigt om het werk van de meest talentvolle jonge creatieven uit de business te reviewen in hun zoektocht naar nieuw talent, en daarnaast ook een speeddate-event. Tijdens deze speeddates gaan jonge creatieven in gesprek om hun partner in crime te vinden.

Driekwart marketing-professionals begrijpt consument niet

7nov 201709:10
  • Online
  • 7422 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Onderzoek

nieuws Een nieuw onderzoek van Adobe en Goldsmiths, Reinventing Loyalty: The New Loyalty Experience, heeft aangetoond dat een ruime meerderheid (75%) van de marketing professionals moeite heeft om de snel veranderende consument bij te benen. De bedrijven die zich transformeren naar experience-gerichte ondernemingen waarbij de focus ligt op de behoeften van deze nieuwe consumenten, presteren echter maar liefst 14% beter dan de bedrijven die alleen traditionele loyaliteitsmethoden gebruiken.

Twitter introduceert speciale emoji voor VN Klimaattop

6nov 201716:45
  • Online
  • 8912 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social Media

nieuws Tijdens de jaarlijkse klimaattop van de Verenigde Naties, dit jaar is de 23ste editie van 6 tot 17 november in het Duitse Bonn, komen wereldleiders en belangrijke voorstanders en specialisten samen om het onderwerp ‘een duurzame toekomst’ te bespreken. Speciaal voor deze gelegenheid komt Twitter met een emoji voor iedereen die mee wil discussiëren over het event op het platform. De emoji is zichtbaar in combinatie met de hashtag #COP23 en is afgeleid van het logo van de conferentie.

Volvo Trucks wil bewustwording creëren met veiligheidscampagne

6nov 201711:04
  • Online
  • 7485 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Veiligheid is een kernwaarde waar Volvo Trucks al jaren aan werkt. Helaas blijkt het aantal dodelijke verkeersongevallen te stagneren en zelfs toe te nemen. Volvo Trucks’ visie is zero accidents. Om dat te bereiken en de bewustwording voor een veiliger weggedrag op de kaart te zetten bij zowel vrachtwagenchauffeurs als medeweggebruikers zetten Volvo Trucks Nederland en haar dealerorganisatie nu een demovloot in met maar liefst elf safety trucks. De Volvo’s FH zijn uitgerust met de nieuwste veiligheidsvoorzieningen en herkenbaar aan hun ‘crash test’ kleuren waardoor ze het thema veiligheid op een opvallende wijze uitstralen. De aflevering van de trucks vormt het begin van een bewustwordingscampagne.

[Influencer van de Week] Rudi de Groot: 'Twitter kan nog altijd waardevol zijn'

6nov 201709:31
  • Content
  • 8276 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaContent

nieuws In zijn nieuwe baan als contentmarketing consultant bij S&D Interactive Media helpt Rudi de Groot klanten met het vinden en inzetten van influencers. Daarvoor werkte hij onder meer als social media manager bij IPG Mediabrands en als social media specialist bij Mindshare. Hoe is zijn visie op influencer marketing in het algemeen?

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl

3nov 201713:58
  • Online
  • 18470 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Fashionchick-oprichters Aart Wallet, Arno Mulder en Gerco de Jong kopen vanuit hun bedrijf Comparison Services, samen met aandeelhouders Denise Swaagman en Jaap de Jong, het platform Jurkjes.nl. De ondernemers zetten voor het eerst sinds de verkoop van Fashionchick aan Sanoma in 2013 weer stappen in online fashion.

Exterion Media wint Amstelveen, JCDecaux wint Den Haag

2nov 201716:42
  • Media
  • 33981 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaReclameOutdoorDigitaal

nieuws Buitenreclame is een strijd om de exclusieve concessies. Exploitant Exterion Media heeft een mooie slag geslagen met winst in de aanbesteding van de gemeente Amstelveen. Tegelijk wijst Den Haag de voorlopige gunning van (digitale) informatievitrines toe aan JCDecaux. Beide partijen vliegen elkaar geregeld juridisch in de haren over aanbestedingen.

Thuisbezorgd.nl en TripAdvisor maken samenwerkingsverband bekend

2nov 201712:22
  • Online
  • 10757 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Partnership

nieuws Thuisbezorgd.nl gaat een samenwerkingsverband aan met TripAdvisor. Hiermee wil het naar eigen zeggen de voordelen van het netwerk van ruim 31.000 restaurants van Takeaway.com te kunnen combineren met de desktopsite, mobiele website en app-ervaringen van TripAdvisor.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing