Bart van Wanrooij managing director van MOVE

2aug 201710:54
  • Bureaus
  • 8425 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieReclamePersonalia

nieuws MOVE wordt vanaf vandaag geleid door de voormalig Creative Director van MSLGroup (Publicis Groupe), Bart van Wanrooij. Bart wordt verantwoordelijk voor de aansturing van het energieke team van MOVE en gaat vorm geven aan de verdere groei van de organisatie in Nederland. Ook de vaste klantenkring van MOVE waaronder Heineken, Adobe, Nintendo, Google en Nestlé, kan nu profiteren van zijn strategische denkkracht.

ING op Pride Amsterdam: 'Kleur het leven'

1aug 201715:22
  • Content
  • 9898 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentSocial media

nieuws ING geeft vervolg aan de 'Kleur het leven'-campagne tijdens de Pride Amsterdam, die deze week van start is gegaan. Speciaal voor de Pride ontwikkelde ING in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter. Met deze worldlens kunnen gebruikers van Snapchat hun werkelijke wereld omtoveren in een combinatie van een virtuele en een echte wereld in het thema van de Pride Amsterdam. Daarnaast delen ING-medewerkers hun persoonlijke ervaring over diversiteit bij hun bank.

Social Highlights juli

1aug 201712:05
  • Online
  • 9988 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Social Media

weblog De maand juli was een heftige op social media. Naast impactvolle gebeurtenissen zoals de hartstilstand van Nouri en het grote succes van de Oranje Leeuwinnen zijn er op diverse socialemediakanalen grote veranderingen doorgebracht. We zetten de belangrijkste op een rijtje.

Corbion realiseert salesgroei door slim gebruik van CRM

1aug 201710:45
  • Online
  • 8720 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • SalesCRM

weblog Biotechnologiebedrijf Corbion staat in de top 50 van ‘hottest global companies in the advanced Bioeconomy’. Een mooie positie en een positieve indicator voor het groeipotentieel, maar natuurlijk geen garantie voor toekomstige groei. Voor veel bedrijven zal dit een herkenbare uitdaging zijn: hoe zet ik mijn groeipotentieel om in daadwerkelijk groei? Vice President Marketing van Boudewijn van Nuland geeft een kijkje in de keuken.

&C snelst groeiende magazine merk op social media

1aug 201709:44
  • Media
  • 7909 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Social mediaTijdschriften

nieuws Het aantal likes/volgers van &C stijgt in het tweede kwartaal van 2017 met 58 procent en is daarmee het snelst groeiende magazine merk op social media. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de vierde keer door Magazine Media Associatie (MMA) is gepubliceerd.

Comarch rolt nieuw loyalty programma uit voor Hudson's Bay

31jul 201713:49
  • Online
  • 7660 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsSocial MediaMobile

nieuws Hudson’s Bay Nederland heeft voor Comarch gekozen als partner voor het ontwikkelen van een nieuw loyalty programma voor zijn klanten. Het werd onder meer geselecteerd vanwege zijn sterke marketing expertise. In de app wordt gebruik gemaakt van proximity marketing en location-based services, in-store beacons alsook real-time push notificaties via de mobiele app In de tweede helft van augustus opent Hudson’s Bay zijn eerste winkel aan het Amsterdamse Rokin.

Nike tekent sponsorcontract met 9-jarige zoon Kluivert

31jul 201711:15
  • Sponsoring
  • 13485 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentSocial mediaSponsorshipVoetbal

nieuws Shane Kluivert, de jongste zoon van Patrick Kluivert, heeft een 5-jarig contract getekend bij Nike. Met zijn negen jaar is hij vermoedelijk de jongste sporter met een kledingcontract. Hij is vooral gewild vanwege zijn grote bereik op social media.

TheBoardRoom categoriseert regisseurs beter

31jul 201710:07
  • Bureaus
  • 16597 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersFilmCreatieVideo

nieuws Filmregie- en productiehuis TheBoardRoom lanceert nieuwe categorieën voor zijn regisseurs: beauty en sports. Eerder startte de organisatie een database met gespecialiseerde foodregisseurs. Het filmhuis is de eerste die het bureaus en merken mogelijk maakt om op één plek de juiste filmregisseur te vinden, of het nu gaat om social content of om high-end commercials.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing