Promiss start LinkedIn-campagne
- Online
- 18 okt 2013 @ 16:25
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 18 okt 2013 @ 16:25
- Redactie Online
Promiss zet LinkedIn als platform in om het merk te promoten. Op basis van een vragenlijst wil Promiss de Nederlandse werkende vrouw voorzien van stylingtips en adviezen. Bovendien maakt zij kans op een compleet nieuwe outfit. De LinkedIn-campagne ‘Kleren maken de Vrouw’ loopt van 18 oktober tot en met 18 november en wordt ondersteund door de eigen kanalen van Promiss zoals Facebook en Twitter, advertenties op LinkedIn en diverse bloggers.
Eva Koppers, e-commerce manager bij Promiss in het persbericht: ‘We zijn deze campagne gestart, omdat we weten dat veel van onze klanten bij Promiss kleding kopen voor een zakelijke gelegenheid. Met deze campagne willen wij haar helpen bij het uitzoeken van de juiste kleding passend bij haar functie en vakgebied. LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk in Nederland en een hard groeiend platform. Op deze manier kunnen we dus in één keer een grote doelgroep aanspreken en geeft het ons belangrijke inzichten in de beroepsdoelgroep van Promiss. Naast informatie zoals leeftijd, baan, branche en kledingvoorkeur, worden de individuele uitkomsten van de vragen - gegeven door 1 persoon - ook gematcht met de uitkomsten van alle deelnemende vrouwen binnen diezelfde branche en/of beroep. Deze gegevens kunnen we vervolgens weer gebruiken om onze collectie nog actueler te maken en om nog beter in te spelen op de wensen van de werkende vrouw.’
Meedoen
Iedere vrouw die deelneemt aan de campagne wordt gevraagd een aantal vragen in te vullen om een zo goed mogelijk stylingadvies te geven. Op basis van de ingevulde vragenlijst wordt er een advies gegeven dat gekoppeld is aan de Promiss-collectie. Dit advies kan gedeeld worden op LinkedIn of Facebook. Daarnaast kunnen vriendinnen en collega’s uitgenodigd worden om ook mee te doen. Log in met een LinkedIn-, e-mail- of Facebook-account. Selecteer een branche of vakgebied en functie. Beantwoord negen vragen over je werk en jouw persoonlijke kledingvoorkeuren. Vervolgens ontvang je stylingadviezen waarmee Promiss je laat zien hoe je je goed kunt kleden binnen jouw functie en vakgebied. Ook maak je kans op een compleet nieuwe outfit ter waarde van 100 euro.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing