Magazines.nl: de nieuwe rol van tijdschriften

Magazines.nl: de nieuwe rol van tijdschriften
  • Online
  • 13 nov 2013 @ 09:16
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-marketing

Magazines.nl introduceert de video ‘De consumer journey begint met magazines’. In deze korte video wordt de communicatiekracht van tijdschriften getoond. Uitgangspunt van de video is de nieuwe rol van tijdschriften. Het gedrukte tijdschrift is steeds vaker het centrum van digitale communicatievormen, zoals sites, apps en sociale media. Maar de merkgedachte gaat nog verder met bijvoorbeeld live ontmoetingen met lezers op eigen succesvolle events.

Henk Borst (directeur Magazines.nl): “Tijdschriften, mits relevant en met voldoende schaal, bieden bij uitstek uitstekende mogelijkheden en unieke (multimediale) platformen voor betekenisvolle communicatie. Deze video bevestigt die positie en maakt door middel van feiten en cases eens te meer duidelijk dat er toekomst en perspectief is voor dit mediumtype”.
De video ‘De consumer journey begint met magazines’ is te zien op magazines.nl. Daarnaast is de video te zien en te downloaden via Youtube en/of op te vragen via info@magazines.nl
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken