Leerdammer kiest Blast Radius als Europees digitaal bureau

Leerdammer kiest Blast Radius als Europees digitaal bureau
  • Online
  • 6 nov 2013 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Kaasmerk Leerdammer heeft Blast Radius Amsterdam aangesteld om het wereldwijde digitale marketingplatform te ontwikkelen, zodat Leerdammer beter in contact kan komen met zijn consumenten via social media.

Het eerste werk, inclusief nieuwe website, door Blast Radius Amsterdam debuteert januari 2014 in Duitsland. Leerdammer is eigendom van de Bel Groep, met het hoofdkwartier in Parijs. Bel Groep heeft een jaarlijkse omzet van 2,5 miljard euro, wereldwijd 10.600 medewerkers in dienst en verkoopt zijn producten in meer dan 120 landen.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken