Quest lanceert vraag- en antwoordapp

Quest lanceert vraag- en antwoordapp
  • Online
  • 21 nov 2013 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mobile

Quest heeft vandaag Quest Master gelanceerd. Een app met achtduizend volgens het persbericht ‘typische Quest-vragen’ zoals ‘Waarom eten Chinezen met stokjes?’, ‘Waarom is de lucht blauw, terwijl het heelal donker is?’ en ‘Wat zien blinden als ze dromen?’.

De app waarin je iemand kunt uitdagen is vandaag gelanceerd voor iOS en Android en bevat vragen in allerlei rubrieken zoals rubrieken zoals Mens & Lichaam, Natuur, Historie en Psychologie. De vragen hebben meerkeuze-antwoorden. Met correcte antwoorden win je tijd, wat gunstig is voor de finaleronde. Een ranglijst laat zien hoe je scoort ten opzichte van andere spelers.

Neem het op tegen de Quest-redactie
Ter gelegenheid van de lancering kunnen vroege gebruikers morgen van 20.00 tot 21.00 uur een eerste battle spelen tegen de redactie van Quest. Die bezweren in het persbericht dat zij ook lang niet van alle vragen op de hoogte zijn. De content van Quest Master wordt regelmatig aangevuld met nieuwe vragen.

Eerste 10.000 downloads gratis
De eerste 10.000 iOS downloads van Quest Master zijn gratis, daarna € 0,89. De prijs voor Android-gebruikers bedraagt € 0,89.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken