[infographic] Zeven mythen van e-mailmarketing

[infographic] Zeven mythen van e-mailmarketing
  • Online
  • 18 nov 2013 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-marketing

E-mailmarketingbureau Alchemy Worx deed een poging een aantal hardnekkige mythen op hun vakgebied te ontrafelen. Om er een paar te noemen: consumenten verdrinken in mailtjes van merken, donderdag 15:00 uur is de beste tijd om je e-mail te versturen en consumenten veroordelen alles tot hun spamfolder…

Alchemy Worx maakte een mooie infographic, maar of een ontvangende consument het met de e-mailmarketing specialist eens is dat het best meevalt dat je ‘maar’ zes mailtjes per dag ontvangt van een favoriet merk valt nog te bezien…

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken