[update] 'Beats Music wil Spotify vermorzelen'
- Online
- 16 jan 2014 @ 08:40
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Mobile
- 16 jan 2014 @ 08:40
- Redactie Online
‘De markt van muziekdiensten staat op het punt er een grote speler bij te krijgen: Beats Music. De dienst, die wordt aangedreven door producer Jimmy Iovine, moet voor het einde van de maand in de lucht zijn, weet New York Post. Een van de belangrijkste doelstellingen zou “het vermorzelen van Spotify” zijn en om dat voor elkaar te krijgen, zet Beats vol in op een reclamecampagne rond de Super Bowl op 2 februari’, meldt Parool.nl.
Parool.nl meldt verder dat Beats ook al een deal met de Amerikaanse provider AT&T op zak heeft. Lees hier het hele artikel.
Ook nu.nl bericht vandaag over de lancering van Beats.
[update] Nu.nl meldt op 16 januari dat Spotify-gebruikers met ingang van vandaag zonder abonnement onbeperkt kunnen luisteren via de desktop-app of de web-app: 'Spotify kondigt de verandering aan vlak voordat op 21 januari de concurrerende streamingdienst Beats Music wordt gelanceerd. ' Lees hier het artikel op nu.nl.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing