Goed voornemen: expert worden in mobile marketing

Goed voornemen: expert worden in mobile marketing
  • Online
  • 7 jan 2014 @ 06:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mobile

Nederland deed in het afgelopen jaar 1,7 miljoen mobiele aankopen. Dat is bijna een verdubbeling van het jaar daarvoor. Hoog tijd dus om je te verdiepen in de fijne kneepjes van het vak en deel te nemen aan de Nima Expert Class Mobile Marketing.

Nima belooft dat u na deze dag weet wie mobiele media gebruiken en hoe en waarom ze dat doen. De praktijkvoorbeelden bieden inzicht en ideeën om mobile marketing te implementeren.

Wie spreken er?
Richard Otto: sinds 2005 actief in de mobile marketing. Hij heeft ondermeer mobile apps, mobile websites, consultancy trajecten en mobile marketing campagnes ontwikkeld. Vorig jaar heeft hij het mobile marketing consultancybureau Mobile Marketing Nederland opgericht.

Marjolein Visser RM: werkt als adviseur en interim manager aan het optimaliseren van de roi van marketing. Als oprichter van TourWise leerde zij ook de praktische kant van het online marketingvak tot in detail kennen. Marjolein is hoofdauteur van het Basisboek Online Marketing.

Desirée van der Veen is digital research consultant bij TNS Nipo. Ze specialiseert zich nu in mobiel gerelateerd onderzoek. Desirée heeft een belangrijke rol gespeeld in het Mobile360-onderzoek, dat in 2013 met een Amma Award bekroond is.

Hoe is de Nima Expert Class opgebouwd?
Aantal deelnemers: maximaal 30 personen
Tijdsduur: hele dag
Leervorm: semi-formeel*
Niveau: SMP, EQF 5-6, Nima B

PE-punten
Senior marketing-professionals ontvangen voor het volgen van deze Expert Class 10 PE-punten.

Wanneer, waar en hoe laat?
Donderdag 30 januari van 09.30 - 17.30 uur
Locatie: kantoor Nima, Amsterdam

Wat kost het?
Nima-leden: € 395 (excl. btw)
Niet-leden: € 595 (excl. btw)
Inclusief lunch en een boek ter aanvulling op het programma.

*Semi-formeel leren betreft het georganiseerd volgen van een educatieve activiteit buiten het formele systeem (NIMA Examens). In praktijk betekent dit het via NIMA volgen van classes, sessies en partnerevents.

Inschrijven
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken