Online herdenkingsplatform gelanceerd

Online herdenkingsplatform gelanceerd
  • Online
  • 21 jan 2014 @ 14:29
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vandaag is Aggeloo Memories gelanceerd, een online herdenkingsplatform. Kenneth van Cauter is een van de initiatiefnemers. In 1996 kwam zijn beste vriend Joes Kloppenburg in Amsterdam om het leven.

Aggeloo Memories op Aggeloo.com biedt een besloten omgeving waar nabestaanden herinneringen online met elkaar delen.
Met een profiel op Aggeloo Memories worden herinneringen in de vorm van een verhaal of anekdote, een foto, een video of een aansprekend muziekfragment continu aangevuld en bekeken.

Kenneth van Cauter in het persbericht: ‘Aggeloo Memories gaat verder waar het condoleanceregister stopt. Terwijl bij een condoleanceregister de dood centraal staat, richt Aggeloo Memories zich juist op het leven. Op een manier die helemaal van nu is en voor altijd: online.’

Kenneth van Cauter en de overige initiatiefnemers hebben zich als doel gesteld met Aggeloo belangrijke aspecten rondom een uitvaart op een eigentijdse manier vorm te geven. Het herinneringsprofiel van Aggeloo (Aggeloo Memories) vormt het startpunt, later dit jaar volgen meerdere initiatieven. Walvis Participaties, het investeringsfonds van John Fentener van Vlissingen voor jonge internetbedrijven, heeft een participatie genomen in Aggeloo.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken