PostNL wint Thuiswinkel Best Practice Award 2014

PostNL wint Thuiswinkel Best Practice Award 2014
  • Online
  • 20 jan 2014 @ 06:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerce

PostNL heeft de Thuiswinkel Best Practice Award 2014 gewonnen. De jury beoordeelde de inzending Extra@Home als de beste stimulans voor de wereld van e-commerce. De prijs is 16 januari, uitgereikt tijdens de Nieuwjaarsreceptie van Thuiswinkel.org.

Dit jaar waren Dynalogic, PostNL en Ve Interactive als toeleveranciers voor de e-commerce-sector in Nederland genomineerd voor de Thuiswinkel Best Practice Award 2014.

PostNL heeft een nieuwe oplossing ontwikkeld om te voorzien in de behoefte van consumenten en (web)winkels op het gebied van andersoortige distributieoplossingen voor zaken als meubels, fietsen en witgoed. Deze oplossing heet PostNL Extra@Home. PostNL heeft in 2013 zijn product Extra@Home omgevormd tot een flexibele en daardoor zeer consumentvriendelijke, klantgerichte bezorgdienst voor allerlei grote consumentgoederen. Met de dienst heeft PostNL een volledig nieuwe online markt helpen ontsluiten die voor 2013 nog niet in deze mate bestond.

Carlos Mendes Aguiar, directeur Retail & E-Commerce Services van PostNL, in het persbericht: ‘Een mooie beloning voor ons team. Wij zetten ons elke dag in om de e-commerce-markt verder te ontwikkelen en te stimuleren. Deze award geeft ons vertrouwen om nog meer in te zetten op innovatieve, klantgerichte oplossingen.’

De vakjuryleden van de Best Practice Award 2014:
- Hedwig Wassing (voorzitter), Advisor to the Board bij @Leisure Group en Owner van Annacom BV;
- Marieke Verdonk, hoofdredacteur Twinkle;
- Noor de Bruijn, directeur marketing & ecommerce MS mode;
- Joachim de Boer, directeur DeOnlineDrogist.nl;
- Eva Koppers, E-commerce Manager Miss Etam en Promiss;
- Pieter Saman, Marketing en Multichannel Director Bever.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken