Baume & Mercier komt met social media wedstrijd
- Online
- 7 apr 2014 @ 09:53
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 7 apr 2014 @ 09:53
- Redactie Online
Om de lancering van de nieuwe advertentiecampagne – gefotografeerd door Peter Lindbergh - te ondersteunen organiseert Baume & Mercier een social media wedstrijd. Het thema is gedeelde passie. De horlogefabrikant spoort consumenten aan om hun speciale momenten te vertellen. Dat kan met de hashtag#celebratemoments op Twitter. Op Istragram kunnen verhalen worden gepost met een foto of video.
De winnaar heeft een extra reden om iets te vieren. De hoofdprijs is namelijk een eigen Baume & Mercier Clifton automatic small seconds horloge (10052) en een gesigneerd exemplaar van het fotoboek van Peter Lindbergh ‘Images of Women’. De nummers twee tot en met vier winnen ook een gesigneerd exemplaar van het boek.
Officiële hashtag
De wedstrijd loopt van 7 april tot 5 mei 2014 op Baume & Mercier’s officiële Twitter, Instagram and Facebook kanalen. Alleen inzendingen met de officiële hashtag #celebratemoments hebben een kans op deze prijzen. Op de site staat meer informatie over de deelname.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing