Baume & Mercier komt met social media wedstrijd

Baume & Mercier komt met social media wedstrijd
  • Online
  • 7 apr 2014 @ 09:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Om de lancering van de nieuwe advertentiecampagne – gefotografeerd door Peter Lindbergh - te ondersteunen organiseert Baume & Mercier een social media wedstrijd. Het thema is gedeelde passie. De horlogefabrikant spoort consumenten aan om hun speciale momenten te vertellen. Dat kan met de hashtag#celebratemoments op Twitter. Op Istragram kunnen verhalen worden gepost met een foto of video.

De winnaar heeft een extra reden om iets te vieren. De hoofdprijs is namelijk een eigen Baume & Mercier Clifton automatic small seconds horloge (10052) en een gesigneerd exemplaar van het fotoboek van Peter Lindbergh ‘Images of Women’. De nummers twee tot en met vier winnen ook een gesigneerd exemplaar van het boek.

Officiële hashtag
De wedstrijd loopt van 7 april tot 5 mei 2014 op Baume & Mercier’s officiële Twitter, Instagram and Facebook kanalen. Alleen inzendingen met de officiële hashtag #celebratemoments hebben een kans op deze prijzen. Op de site staat meer informatie over de deelname.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken