Hashtag met tips voor reizigers Etihad Airways

Hashtag met tips voor reizigers Etihad Airways
  • Online
  • 23 apr 2014 @ 08:30
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieSocial media

Gisteren liet Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, weten dat ze reizigers voortaan persoonlijke reistips gaan geven via social media, onder de hashtag #EtihadSuggests. Het online team van de luchtvaartmaatschappij staat dag en nacht klaar.

Wie wil weten welk hotel absoluut de moeite waard is in Parijs, welke drie bezienswaardigheden je moet gezien hebben tijdens je stop-over in Abu Dhabi of welke zomerbestemmingen zon, strand en cultuur combineren, dan volstaat het nu om je vraag via Twitter of Facebook de wereld in te sturen met de hashtag #EtihadSuggests. Het online team van Etihad Airwys stuurt dan binnen tien minuten een antwoord.

Pro-actief
Het online team geeft ook pro-actief suggesties aan reizigers die in relatie staan tot hun trip. Dat gebeurt zowel in het Engels als het Arabisch. Peter Baumgartner, Chief Commercial Officer bij Etihad Airways: ‘Onze social media kanalen trekken steeds meer volgers aan, die reageren op hints en tips die we eerder hebben gegeven. Met dit nieuwe initiatief willen we nog meer volgers aantrekken om hen te laten delen in de informatie die wij tot onze beschikking hebben. Informatie die een reis interessanter kan maken en die vanaf nu gepersonaliseerd is.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken