Plux mobiel warenhuis voor ruim vijfduizend winkels

Plux mobiel warenhuis voor ruim vijfduizend winkels
  • Online
  • 25 apr 2014 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineIntroductieWinkelen

Plux, een mobiele applicatie voor Nederlandse retailers, stelt volgende maand zijn ‘full version’ beschikbaar. Vanaf die officiële lancering kunnen consumenten klantenkaarten van tientallen retailketens centraal bewaren. Plux biedt ook voorraadinformatie en een reserveer- en koopoptie.

Dat vertelde Arjen de Koning, directeur van Paradigit en drijvende kracht achter Plux, zojuist op de Multichannel Conference. Plux ondersteunt fysieke retailpartijen. Tot de eerste participanten behoren onder andere ANWB, Bike Totaal, Praxis, Prenatal, Bart Smit, Intertoys en Pets Place. ‘We zijn een platform, en hoewel we geld voor retailers kunnen innen zijn we geen handelaar. Feitelijk knopen we databases aan elkaar’, legde De Koning uit.

Marktleiders
Plux heeft de ambitie om alle productcategorieën in zijn mobiele warenhuis te verzamelen, op basis van exclusiviteit met marktspelers (fashion uitgezonderd). De Koning: ‘Als de marktleider niet mee wil doen, mag de nummer twee meedoen. Maar die marktleider zal het niet leuk vinden als zijn concurrent tussen die andere marktleiders staat.’

Lees hier het gehele artikel over plux mobiel warenhuis.
Bron: Twinklemagazine

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken