Prénatal scoort met Like Mama-campagne
- Online
- 14 mei 2014 @ 09:23
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Virale marketing
- 14 mei 2014 @ 09:23
- Redactie Online
Met de Facebook-campagne ‘Like Mama’ zette Prénatal moeders in de aanloop naar Moederdag in de schijnwerpers. Middels een Facebook-app verspreidden bijna vierduizend fans hun Like en boodschap voor hun moeder. De persoonlijke berichtjes van familie en geliefden werden direct op de prikborden van de Like Mama’s geplaatst en alle opgegeven moeders kregen een plek op de ‘Like Mama-wall’ in de app.
Naast de vierduizend moeders die zijn opgegeven, is de app meer dan 20 duizend keer bezocht. Door het virale karakter van de actie leidden alle Facebook-berichten van de fans tot meer dan 750 duizend weergegeven verslagen.
Videoboodschap
Op Moederdag verraste Prénatal een aantal Like Mama’s nog eens extra namens hun familie en geliefden met een Moederdag-cadeaupakket, bloemen en een bijzondere videoboodschap.
Geëngageerde content
Evelien Riupassa, Social Media & Content Specialist bij Prénatal vertelt: ‘Bij Prénatal op Facebook sturen we op engagement door content voor (aanstaande) ouders te maken over wat er leeft binnen onze doelgroep. Middels het organiseren van een campagne zoals Like Mama focussen we op de unieke mijlpalen binnen het ouderschap. Deze willen zij vieren en daar helpen we bij. Elke moeder verdient het om in het zonnetje te staan tijdens Moederdag en wat is er mooier dan wanneer haar eigen partner, moeder of vriendin haar zelf vertelt hoe trots ze op haar is? Door dit te faciliteren zijn we op een positieve manier zichtbaar in de wereld van onze doelgroep en dit zet ons merk kracht bij.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing