Sim Only provider Simyo denkt tienduizend webshops te openen

Sim Only provider Simyo denkt tienduizend webshops te openen
  • Online
  • 13 mei 2014 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceWebsite

Sim Only provider Simyo verwacht in 2014 ruim tienduizend webshops te openen waar Simyo klanten zelf abonnementen kunnen aanbieden. Via die speciale webshop is de VriendenDeal af te sluiten; een regulier Simyo abonnement voor vrienden en familie, maar met een voordeeltje voor zowel de bestaande als de nieuwe Simyo klant van 10 euro.

Directeur van Simyo Onno van der Poel: ‘Onze klanten gaven aan Simyo vaak onder bekenden te promoten. Ze vroegen ons of ze beloond konden worden voor het aanbrengen van vrienden en familie als klant bij Simyo. Daar is het idee van een eigen webshop uit ontstaan.’ Via die speciale webshop is de VriendenDeal af te sluiten.

Verder uitrollen
In 2013 werd een kleine groep klanten benaderd met de mogelijkheid om een webshop te openen. Inmiddels hebben klanten 2600 webshops geopend. Vanwege dit succes wordt het programma uitgerold onder alle Sim Only klanten. ‘Simyo VriendenDeal maakt het aanbevelen van Simyo makkelijker en leuker! Zo kunnen klanten hun Simyo shop helemaal personaliseren’, aldus Mischa Oudolf, marketing manager bij Simyo, ‘Elke maand maken we de Simyo500 bekend. Dat is een lijst van de 500 best bezochte en best lopende Simyo shops. De nr. 1 wordt één week gepromoot op Simyo.nl en Simyo’s Facebook. Hierdoor kan de winnaar rekenen op een flink aantal bezoekers en verkopen.’ Vorig jaar kwam het merk tweemaal op rij als beste uit de test bij de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond. (Bron: Consumentenbond)
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken