Chefs Food en vleesspecialist Lebouille komen met vleesoptafel.nl

Chefs Food en vleesspecialist Lebouille komen met vleesoptafel.nl
  • Online
  • 3 jun 2014 @ 14:47
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebwinkelFoodE-commerce

Na Visoptafel.nl lanceert Chef’s Food speciaal voor de vleesliefhebber, Vleesoptafel.nl. Deze nieuwe webwinkel is voortgekomen uit een samenwerking met Lebouille, specialist in exclusief vlees en leverancier aan diverse Nederlandse top –en sterrenrestaurants. Vanaf nu kan er eenvoudig integraal op beide websites exclusief vis en vlees tegelijk besteld worden, deze wordt dan al binnen 24 uur diepgevroren aangeleverd!

Echte fijnproevers hebben het volgens Chef’s Food niet gemakkelijk in Nederland. Het assortiment in supermarkten is beperkt. Op zoek naar Limburgs kloostervarken, fullblood Wagyu ribeye, of Geuldal melklam? De gemiddelde supermarkt zal het slechts bij hoge uitzondering in de vitrine hebben. De markt of kwaliteitsslager kunnen soms uitkomst bieden, maar ook hier is het aanbod vaak teleurstellend en daarbij gooien sluitingstijden nog meer roet in het eten.

Regionale producten
Chef’s Food biedt met vleesoptafel.nl, een webshop vol exclusief, vers, duurzaam én betaalbaar vlees. De producten komen van het culinair hoogwaardige Lebouille, sinds jaar en dag dé vleesspecialist in Nederland en België . Lebouille importeert haar vlees vanuit de hele wereld, maar besteed ook veel aandacht aan regionale producten zoals ‘Born in Limburg’. Voor topkwaliteit zijn lokale streekproducten soms gewoon de beste keus. De websites van Vleesoptafel en Visoptafel zijn nu naadloos geïntegreerd en voor iedereen bereikbaar onder Chef’s Food.

Vers geslacht
Vers geslacht, vers bezorgd via Chef’s Food Chef’s food koopt via Lebouille het vlees direct bij boeren en slachterijen. Na verwerking wordt het product zo snel mogelijk vacuüm verpakt en ingevroren. Zo blijven smaak, malsheid en kwaliteit optimaal. En ook tijdens de bezorging blijft de temperatuur laag; het vlees reist in een speciale tas met koelelementen, die weer in een isolerende doos wordt verpakt. Zelfs tot 24 uur na bezorging blijft het product zo vriesvers. De producten kunnen ook worden afgehaald bij ‘pick-up points’ van PostNL, waarvan er in heel Nederland in totaal 2500 zijn. Deze pick-up points zijn tot buiten kantooruren open, voor sommige locaties zelfs tot 20:00 uur.

Introductiepakket
Voor de twijfelaar heeft Chef’s Food een speciaal introductiepakket in de aanbieding. Bij elkaar ruim 3 kilo vlees, waaronder Wagyu Fullblood hamburgers, grainfed Black Angus steaks, poussins, kalfsentrecôtes, eendenborst en lamsrack. Op de website staan uitgebreide recepten en Tips van de Chef. Het complete introductiepakket is nu te bestellen voor 65,00 euro en wordt gratis thuisbezorgd.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken