Saartje de Wit (OHRA) en Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014

Saartje de Wit (OHRA) en Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014
  • Online
  • 11 jun 2014 @ 10:36
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsDigitaal

Aan de vooravond van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 zijn in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam de winnaars bekend gemaakt van de E-mail Awards 2014. Onder het toeziend oog van 150 aanwezigen riep de vakjury Saartje de Wit (OHRA) uit als e-mail vrouw van het jaar. De e-mail award voor de beste e-mailcampagne van 2014 is uitgereikt aan Marktplaats en haar partner RapidSugar. Zowel Saartje als Marktplaats hebben in de ogen van de vakjury lef en creativiteit op het gebied van e-mailmarketing getoond.

Winnaar e-mail m|v award
Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: “Saartje is een jonge, zelfverzekerde professional die goed weet wat zij wil. Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten. Saartje heeft het vermogen intern draagvlak te creëren en weet binnen een grote organisatie verschillende afdelingen met succes aan elkaar te verbinden.”

Winnaar e-mail award
Marktplaats laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.” aldus Frans Reichardt.

De DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. Zij biedt deskundig en praktisch advies aan haar 275 leden die in hun dagelijkse werkzaamheden de dialoog aangaan via datadriven marketing met hun (potentiële) klanten. Hierbij maken wij geen onderscheid tussen b2b of b2c en via welk marketingkanaal dit gebeurt (e-mail, social platforms, telefoon, direct mail, folder et cetera).

Fotobijschrift, van links naar rechts: Voorzitter DDMA Council Email Michael Straathof, Jessica Haaster (Marktplaats, winnaar Beste E-mailcampagne), Genomineerde Niels Jansen (Eurocamp), Juryvoorzitter Frans Reichardt en winnares Saartje de Wit (OHRA, winnares E-mail m|v)


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken