WK-discussie live volgen via social media-zoekmachine
- Online
- 12 jun 2014 @ 13:23
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 12 jun 2014 @ 13:23
- Redactie Online
Coosto, leverancier van social media monitoring en webcare software, introduceert een openbare social media-zoekmachine: Coosto Open. De online monitoring-tool is publiekelijk toegankelijk op www.coosto.com. De zoekmachine moet het WK leuker maken door discussievoer te bieden over de opstelling, spelers en trainers maar ook welke spelersvrouwen er op de tribune zitten en wie de meest sexy spelers zijn. Gevonden grafieken kunnen worden gedeeld via de eigen social media-kanalen en de gebruiker kan instellen dat hij een e-mail krijgt als er over een bepaald onderwerp wordt gesproken.
Coosto Open is ontwikkeld om iedereen inzicht in de social media-opinie te geven en geeft de mogelijkheid te meten welke informatie consumenten verspreiden via social media, zoals Facebook, Instagram, Google+, Pinterest en Twitter, nieuwssites, fora en blogs.
Second screen
De zoekmachine is via laptop, telefoon of tablet te gebruiken als second screen. Klik hier om te lezen hoe het werkt.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing