Met Siteswitcher steeds een andere startpagina

Met Siteswitcher steeds een andere startpagina
  • Online
  • 15 jul 2014 @ 14:27
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Website

Internetondernemer Lars Baartmans introduceerde onlangs met drie bevriende ondernemers www.siteswitcher.com. Deze startpagina biedt de Google-zoekfunctie, maar met een wisselende achtergrond van wisselende websites, regionale evenementen en aanbiedingen.

Tijdens het eerste bezoek aan Siteswitcher worden de belangrijkste functies op een korte interactieve manier toegelicht. Registreren is niet noodzakelijk, het instellen van www.siteswitcher.com als startpagina is voldoende. Daarna wordt elke keer na het verversen of opstarten van de browser op de achtergrond een nieuwe pagina getoond.

‘Het leuke is dat de gebruiker zelf ook een bijdrage kan leveren aan de wisselende achtergrond van Siteswitcher’, aldus Baartmans. ‘Met de functie "Switch this site" is het instellen van een (eigen) website, evenement of aanbieding kinderlijk eenvoudig. Zo kunnen gebruikers hun eigen switch delen met anderen, regionaal of wereldwijd.’

Gouden wikkel
‘De leukste verrassing van Siteswitcher is misschien wel de “Golden Switch”. Het lijkt een beetje op de gouden wikkel van Sjakie en de Chocoladefabriek’, vertelt collega-ondernemer Jeroen Peetoom. Af en toe wordt aan willekeurige gebruikers een pagina getoond waarop zij hun gegevens kunnen achterlaten. Als ze dat doen, ontvangen ze een cadeau op het opgegeven adres. Dat kan van alles zijn, als het maar door de brievenbus past.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken