Groupon start Special Summer Deals campagne

Groupon start Special Summer Deals campagne
  • Online
  • 1 aug 2014 @ 16:06
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Groupon start vandaag met zijn zomercampagne ‘Special Summer Deals’. Twee keer per week komt een nieuwe Special Summer Deal online, waarmee het totale aantal loterijdeals op 9 komt. Door de €0-deals aan te schaffen, maken geïnteresseerden kan op de gaafste belevenissen in binnen- en buitenland. Prijzen bestaan onder andere uit: een VIP-ballonvaart voor twee personen, abseilen vanaf de Euromast inclusief overnachting en een parachutesprong.

De Special Summer Deals variëren van spannende activiteiten als parachutespringen tot romantische overnachtingen en ontspannende uitjes. Vandaag gaat de eerste deal, een privé VIP-ballonvaart met Virgin voor 2 personen, online. De vertreklocatie is een locatie naar keuze in Nederland. Heb je een mooi weiland om de hoek en geeft de boer toestemming? Dan kun je vanuit daar opstijgen. Onderweg krijg je heerlijke sushi en drankjes en na de ballonvaart wordt er een champagneceremonie gehouden. En als het weer goed is, mag je zelf ook een stukje vliegen!
Verrassende deals

De Special Summer Deals zijn opgezet met bestaande zakelijke klanten van Groupon, alleen dan exclusiever of in combinatie met andere bedrijven waar Groupon mee samenwerkt. Hiermee zet Groupon zijn zakelijke klanten in de spotlights.



 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken