Iedere sporter een persoonlijk magazine

Iedere sporter een persoonlijk magazine
  • Online
  • 14 aug 2014 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaDigitaal

Instant Magazine lanceert een gepersonaliseerd online magazine na een sportevenement. Persoonlijk verstuurd naar iedere deelnemer. Daarmee ondervangen zij naar eigen zeggen de zoektocht naar foto’s en verslagen die deelnemers nu steeds achteraf moeten ondernemen. Het magazine is volledig responsive, dus leesbaar op smartphone, tablet en desktop.

Sfeerbeelden, video’s, tekst en logo; je voegt het eenvoudig zelf toe. Dat maakt Instant Magazine interessant naar eigen zeggen interessant voor de kleinere spelers in het veld, waarbij vrijwilligers vaak van a tot z alles regelen. Voor de grote sportevenementen is de ruimte voor partners, sponsoren en adverteerders weer aantrekkelijk, zo schatten de oprichters in.

Geen technisch werk
Om goed gebruik te kunnen maken van Instant Magazine hoef je volgens de makers geen ervaren vormgever te zijn. Het is alleen zaak te zorgen voor hoogwaardige beeldmateriaal, tekst en eventueel video. Alle technische zaken worden geregeld. Denk aan koppelingen naar een webshop of een inschrijfformulier voor een volgend evenement. En natuurlijk de koppelingen met foto- en tijdsregistratie databases.

Delen via social
Een gepersonaliseerd magazine trekt extra aandacht en zorgt voor betrokkenheid. Natuurlijk van de sporter zelf, die hiermee met trots terug kan kijken op zijn sportprestatie. Die trots wordt graag gedeeld via social media. Succes in cijfers? De aandacht van de lezer wordt bij een gepersonaliseerd magazine 22% langer vastgehouden.


 



 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken