Deense supermarktketen Dagrofa verbetert inkoopproces
- Online
- 29 sep 2014 @ 13:21
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - ProductdesignBig data
- 29 sep 2014 @ 13:21
- Redactie Online
Dagrofa met 700 winkels de grootste supermarkt retailer en groothandel in Denemarken, implementeert de Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems om haar inkoopprocessen te verbeteren. Eind 2014 zal STEP geïntegreerd zijn in de bestaande IT-omgeving.
Dagrofa levert aan onder meer Kiwi, Eurospar en Spar supermarkten en gaat met gecentraliseerde, hoge kwaliteit productinformatie werken om procurement-, category en campaignmanagement naar een hoger niveau te tillen. Zo meldt het persbericht.
Data optimalisatie
‘Data optimalisatie is een belangrijk element in onze bedrijfsstrategie. We waren op zoek naar een MDM/PIM leverancier die aan onze doelstellingen kan voldoen en ons kan helpen de gewenste resultaten neer te zetten. In Stibo Systems hebben we een business partner gevonden, met een bewezen track record in vergelijkbare branches. Wij kijken uit naar een verbeterd business model met STEP’, aldus Per Ahlmann Andersen, IT Director bij Dagrofa.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing