ING organiseert Twitterspreekuur met Annic van Wonderen

ING organiseert Twitterspreekuur met Annic van Wonderen
  • Online
  • 29 sep 2014 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interactie

ING organiseert vanavond – 29 september - van 20.00-21.00 uur een Twitterspreekuur met Annic van Wonderen over (jong) ondernemen. Het spreekuur is onderdeel van de Jumpstartcampagne die ING voor het tweede jaar voert. Annic is bekend geworden als oprichtster van de mode nieuwssite ‘I Love Fashion News.com’.

Inmiddels heeft Van Wonderen zes succesvolle fashion websites opgericht. Tijdens het
Twitterspreekuur geeft zij tips mee aan jonge ondernemers. Zo meldt het persbericht.

Tips en adviezen
Via het ING Twitter account ING_nl met #jumpstart is iedereen welkom om deel te nemen.
Tijdens het spreekuur zal Van Wonderen vragen beantwoorden over ondernemen en proberen de deelnemers te inspireren en van tips & adviezen te voorzien. Vragen kunnen inmiddels al naar Van Wonderen via Twitter opgestuurd worden.

Jumpstart
Het spreekuur is onderdeel van Jumpstart, een campagne van ING bedacht door en voor studenten. ING wil met deze campagne studenten helpen hun gouden business idee om te zetten in een echte start-up. Dit jaar zijn hier maar liefst 300 aanmeldingen voor
binnen gekomen. Tijdens het Jumpstartweekend op 4 en 5 oktober zal de winnaar met het beste business idee bekend worden gemaakt. De winnaar zal door ING in het zadel geholpen worden door een persoonlijke mentor en het gebruik van het netwerk van ING. Verder gaat de winnaar naar het ECE Get Started Programma, een leerzame start-up bootcamp van 10 weken. En maakt hij of zij kans op deelname aan het Nationale Get in the Ring Event op 7 oktober 2014, waar jonge start-ups kennis maken met grote investeerders.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken