Tijn Borms wordt head of user experience bij SnappCar

Tijn Borms wordt  head of user experience bij SnappCar
  • Online
  • 2 okt 2014 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaKlantenserviceWebsite

Tijn Borms (32) is per 1 oktober aan de slag als Head of user experience bij SnappCar, het online platform waar particulieren auto’s kunnen delen. Zijn focus gaat liggen op de gebruikservaring van de site bij gebruikers Borms was de afgelopen 9 jaar verantwoordelijk voor de ‘user experience’, ofwel, klantbeleving, bij Funda.

Ruim 50 duizend Nederlanders maken nu gebruik van het SnappCar platform en de SnappCar app. In 2018 bestaat de SnappCar community uit miljoenen Europeanen die met elkaar honderdduizenden auto’s via het platform en de app delen. Borms: ‘SnappCar draait volledig om haar community. We leggen de lat dan ook erg hoog. Een goed functionerend platform vinden wij niet goed genoeg; het delen van je auto moet gewoon superleuk zijn! Ik ben ervan overtuigd dat de deeleconomie in het algemeen en SnappCar in het bijzonder een steeds grotere rol zullen gaan spelen.’

Stroomversnelling
Samen met Lead developer Joost Aafjes gaat Borms ervoor zorgen dat de productontwikkeling van SnappCar in een stroomversnelling komt. ‘Met onze agile werkwijze, state-of-the-art technologie (Node.js) en development principes als test driven development en continuous deployment, gaan we SnappCar elke dag verbeteren voor onze deelnemers.’ SnappCar won in 2011 New Venture, in 2012 de Accenture Innovation Awards, was in 2013 Sprout Challenger en is nu genomineerd voor de Deloitte Rising Star. SnappCar is actief in ruim 800 plaatsen in Nederland en sinds vorig jaar ook in Duitsland.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken