De visie van belofte Wouter Glaser

De visie van belofte Wouter Glaser
  • Online
  • 19 nov 2014 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interview

Wouter Glaser is al jaren een rising star binnen de wereld van pr- en communicatie. Hij schreef eerder de beste lancering van Reckitt Benckiser in 15 jaar op zijn naam en won met zijn bureau Glasnost Communications een Digital Communications Awards in Berlijn in de categorie Verenigingen met de app die door zijn bureau werd gemaakt voor Veilig Verkeer Nederland . Out of the box denken is bij hem geen holle frase, maar zijn tweede natuur. In een interview met Lars Sørensen op 7ditchestv ontvouwt hij zijn visie op het vak.

Glaser gelooft niet in bulkmail naar media. Zoals hij ook niet vindt dat traditionele media altijd de nieuwsbrenger moeten zijn. Het kan netzogoed ‘een meisje zijn dat blogt met veel volgers’. Hij heeft ook weinig op met ouderwetse campagnes die uitsluitend gericht zijn op zenden. Hij staat naar eigen zeggen voor maatwerk leveren en creatieve, ‘ronde campagnes ‘. Zijn bureau groeit tegen de verdrukking in, maar het succes komt hem niet aanwaaien. Zie hier het interview. 
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken