De visie van belofte Wouter Glaser
- Online
- 19 nov 2014 @ 11:04
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Interview
- 19 nov 2014 @ 11:04
- Redactie Online
Wouter Glaser is al jaren een rising star binnen de wereld van pr- en communicatie. Hij schreef eerder de beste lancering van Reckitt Benckiser in 15 jaar op zijn naam en won met zijn bureau Glasnost Communications een Digital Communications Awards in Berlijn in de categorie Verenigingen met de app die door zijn bureau werd gemaakt voor Veilig Verkeer Nederland . Out of the box denken is bij hem geen holle frase, maar zijn tweede natuur. In een interview met Lars Sørensen op 7ditchestv ontvouwt hij zijn visie op het vak.
Glaser gelooft niet in bulkmail naar media. Zoals hij ook niet vindt dat traditionele media altijd de nieuwsbrenger moeten zijn. Het kan netzogoed ‘een meisje zijn dat blogt met veel volgers’. Hij heeft ook weinig op met ouderwetse campagnes die uitsluitend gericht zijn op zenden. Hij staat naar eigen zeggen voor maatwerk leveren en creatieve, ‘ronde campagnes ‘. Zijn bureau groeit tegen de verdrukking in, maar het succes komt hem niet aanwaaien. Zie hier het interview.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing