Eerste autoleasemaatschappij ontvangt het Thuiswinkel Waarborg

Eerste autoleasemaatschappij ontvangt  het Thuiswinkel Waarborg
  • Online
  • 5 nov 2014 @ 17:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Als eerste autoleasemaatschappij van Nederland heeft Justlease.nl vandaag het certificaat van Thuiswinkel Waarborg ontvangen van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging van zo’n 2200 (web)winkels in Nederland. Het certificaat is een kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en Justlease.nl is de eerste aanbieder in zijn branche die dit keurmerk mag voeren. De consument weet dankzij het Thuiswinkel Waarborg dat het online bij Justlease.nl veilig en vertrouwd kan kopen.

Wijnand Jongen, directeur Thuiswinkel.org: ‘We zijn heel blij dat we ons eerste private lease-lid hebben mogen verwelkomen. Justlease.nl geeft hiermee een duidelijk statement op het gebied van transparantie en betrouwbaarheid richting de consument.’

Justlease.nl, marktleider op het gebied van private leasing, heeft twee jaar geleden een eigen web-omgeving gecreëerd voor private lease-klanten. Een omgeving die volledig is gericht op de wensen van de moderne klant om online een leasecontract af te sluiten. Dit online koopproces heeft Justlease.nl ontwikkeld binnen de eisen van het Thuiswinkel Waarborg om zo voor klanten een beschermde omgeving te bieden.

Renate Hemerik, directeur van Vereniging voor Nederlandse Autoleasemaatschappijen: ‘Prive leasen speelt in op de mobiliteitsbehoefte van de consument en maakt dat ook zij kunnen gaan genieten van de voordelen die autoleasing biedt. Dit certificaat betekent een geweldige stap voorwaarts richting zorgeloze automobiliteit voor de consument, chapeau Justlease.nl!’


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken