[M-commerce Event] Smartphone beginpunt aankoopproces

[M-commerce Event] Smartphone beginpunt aankoopproces
  • Online
  • 12 dec 2014 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mobile

Onderzoeksbureau Forrester voorspelt dat in 2018 de helft van de omzet in online retail en travel in Europa via de smartphone en tablet wordt geboekt. BBP Media organiseert samen met Thuiswinkel.org voor de 4de keer het M-commerce Event op 5 februari 2015 in het Rosarium in Amsterdam. Profiteer tot en met 19 december van de early bird-korting.

Tijdens dit event wordt er gekeken naar de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld? Waarom kiest een retailer voor een app, een mobiele, adaptive of responsive site? En wat betekenen innovaties als iBeacons en NFC? Tijdens de 4de editie van het M-commerce Event vertellen diverse nationale en internationale deskundigen hoe u uw klant beter leert kennen.

Sprekers tijdens dit event zijn onder meer Michelle Beeson van Forrester Research, Jordie van Rijn van eMailMonday, Bart Schutz van Online Dialogue, Valentijn Bras van Scoupy en Aris Thijssen van Selly Shopping.

Profiteer tot en met 19 december van de early bird-korting.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken