MediaMonks ontwikkelt Watch Faces voor Googles nieuwste smart platform
- Online
- 16 dec 2014 @ 08:10
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Wearables
- 16 dec 2014 @ 08:10
- Redactie Online
Het creatieve digitale productiebureau MediaMonks is verantwoordelijk voor de UX, het design en de ontwikkeling van het eerste aantal Google Watch Faces. Tevens wordt er een officiële Watch Face API gelanceerd die gebruikers ook de mogelijkheid geeft om hun eigen Android Wear faces te ontwikkelen. Google verwacht hiermee naar eigen zeggen een explosie aan variaties in stijlen die zullen worden gecreëerd door consumenten om toe te passen op hun eigen smartwatch.
Wesley ter Haar, COO & oprichter van MediaMonks legt uit: “Het eindeloos personaliseren en aanpassen van wearable technology is een van de grootste trends in consumer tech op dit moment. Google wilt met de nieuwe Watch Face API voor Android Wear gebruikers nog meer mogelijkheden geven om hun persoonlijke stijl te uiten. In onze samenwerking hebben we veel verschillende digitale ‘wijzerplaten’ gecreëerd, die naadloos toegepast kunnen worden op de smartwatches en daarnaast ook nog een entertainment factor hebben.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing