[M-Commerce Event] ‘In 2018 bestaat de helft van e-commerce uit m-commerce’

[M-Commerce Event] ‘In 2018 bestaat de helft van e-commerce uit m-commerce’
  • Online
  • 2 feb 2015 @ 16:04
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • M-commerce

Aanstaande donderdag 5 februari vindt het M-commerce Event plaats in het Rosarium in Amsterdam. In 2018 bestaat de helft van e-commerce uit m-commerce.Tijdens deze dag gaan experts uit binnen- en buitenland uitgebreid in op de meest recente ontwikkelingen. Onderstaand vijf redenen waarom u het M-Commerce Event niet mag missen.

1. Visionaire keynote-presentaties van Michelle Beeson van Forrester, Frank Verschoor van Inbeacon.nl, Valentijn Bras van Scoupy en Bart Schutz van OnlineDialogue.com.

2. Inspirerende cases over iBeacons, E-mailmarketing op mobiel, apps, Responsive Web Design, nieuwe wetenschappelijke inzichten en verrassende resultaten uit onderzoeken.

3. Ga aan tafel met de experts. Keynotes Michelle Beeson van Forrester en Frank Verschoor beantwoorden één op één uw meest dringende vragen.

4. Speedpitches van innovatieve startups. Boeiend, inspirerend en leerzaam. Vier innovatieve start-ups uit het Startupbootcamp M-Commerce programma pitchen hun start-up.

5. Het netwerkevent in uw branche. Netwerk met vakgenoten en leg nieuwe contacten tijdens de vele netwerkmomenten die er tijdens deze dag zijn.

Meld u vandaag nog aan.

WAT: M-Commerce Event
WANNEER: donderdag 5 februari
WAAR: Rosarium, Amsterdam
KOSTEN: Normaal € 395,-, korting: € 295,-. Kortingstarief geldt voor MarketingTribune-abonnees, Twinkle plus-abonnees, leden van Thuiswinkel.org en bezoekers van voorgaande edities
INTERNET: www.mcommerce-event.nl

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken